سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 68
کل بازدید : 473715
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


1 2 3 >
دعوت به گسترش آشوب به بهانه حمایت از امام‌(ره)

عباس حاجی‌نجاری

تحولات روزهای اخیر که نشان‌دهنده اعتقاد قلبی مردم و فعالان سیاسی کشور به آرمان‌های انقلاب و نظام است بیش از گذشته دشمنان نظام اسلامی و سرپل‌های داخلی آنها را نسبت به ادبار اجتماعی مردم به جریان فتنه‌ نگران کرده است. به رغم اینکه در طی هفته‌ها و ماه‌های قبل، رسانه‌های بیگانه با طرح مکرر شعارهای پیاده نظام فتنه در داخل که مفهوم آن عبور از نظام و ارزش‌های اسلامی بود، می‌کوشیدند تا نشان دهند مردم ایران از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند، اما نگرانی آنها از خالی شدن صحنه و فاصله گرفتن معدود افراد باقی‌مانده سبب شده است که موضعی معکوس انتخاب کنند. پس از آنکه برخی از سران داخلی فتنه و رسانه‌های بیگانه مدعی شدند که اهانت به تصویر امام کار مخالفین جنبش به اصطلاح سبز است، روز گذشته رسانه‌های بیگانه در یک خط خبری و تبلیغی کوشیدند تا عوامل داخلی را به برگزاری یک راهپیمایی در داخل تحریک و تشویق کنند. سایت رادیو فردا وابسته به سازمان سیا با خبری تحت عنوان «کروبی و موسوی خواستار مجوز راهپیمایی از وزارت کشور می‌شوند» کوشید تا برای این راهبرد جدید خود بستر اجتماعی فراهم کند.
این رادیو سپس با پیش بینی احتمال عدم موافقت مسؤولان اجرایی با این تحرک منافقانه عوامل فتنه، از قول کروبی نظام را تهدید کرده و می‌نویسد: «در صورت مخالفت، ما نمی‌توانیم عواقب حضور خودجوش مردم را به عهده بگیریم و هرگونه اتفاقی که برای مردم انقلابی ایران بیفتد مسؤولیتش متوجه آقایان است.» رادیوی وابسته به سازمان سیا سپس پیشداوری کرده و مدعی می‌‌شود که: مقام‌های جمهوری اسلامی نگران هستند که در صورت صدور مجوز راهپیمایی برای طرفداران گروه‌های اصلاح طلب موج وسیع معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به خیابان‌ها سرازیر شده و علیه مقام‌های این کشور و سرکوب شش ماهه، دست به اعتراض گسترده بزنند.
در مورد این راهبرد جدید سازمان سیا و پنتاگون به سران داخلی فتنه نکات زیر قابل ذکر است:‌
1- به رغم ادعا در مورد نگرانی از اهانت به تصویر حضرت امام (ره)، سران داخلی در زمانی که تصاویر آن در رسانه‌های وابسته به بیگانه نشان داده می‌شد هیچ واکنشی نشان ندادند و به ویژه زمانی که در ماه‌های اخیر میراث امام (ره) یعنی نظام جمهوری اسلامی و شعارهای استراتژیک آن توسط عوامل داخلی فتنه زیر سؤال می‌رفت آنها رأساً از این اقدامات و شعارهای ساختارشکنانه حمایت می‌کردند.
2- مضمون بیانیه‌های سران داخلی فتنه طی ماه‌های اخیر چیزی جز تشویق به ایجاد شورش و تحریک عوامل خیابانی نبود؛ بیانیه‌هایی که ضمن نادیده گرفتن صریح قوانین مقررات نظام، اصول مصرح قانون اساسی را نیز نادیده می‌انگاشت.
3- روند حوادث اخیر نشان دهنده عبور باقی مانده عناصر خیابانی از سران داخلی فتنه است. این عناصر به جای آنکه به سران فتنه از منظر یک ایدئولوگ نگاه کنند بیشتر به دنبال استفاده ابزاری از نام و نماد آنها بودند. این نکته‌ای است که شخصیت‌های منطقی‌تر گروه موسوم به اصلاح‌طلب به آن اعتراف دارند که کار از دستشان خارج شده است.
4- نکته قابل توجه دیگر اینکه رادیو فردا متعلق به سازمان سیا با اشاره به سخنان دو روز قبل موسوی از قول او ملتمسانه از معدود هواداران باقی مانده می‌خواهد تا به آشوب‌های خیابانی ادامه دهند و جالب این است که او در این سخنان هنوز به حمایت از کسانی تأکید می‌کند که ماه‌هاست با شعارهای هنجار‌شکنانه از نظام اسلامی عبور کرده‌اند.


  
جمعه؛ تظاهرات سراسری در محکومیت اهانت به امام (ره)

تظاهرات اعتراض آمیز ملت بزرگ ایران در محکومیت اهانت به ساحت امام راحل(ره) پس از اقامه نماز بر صلابت جمعه 27 اذر در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.

تظاهرات اعتراض آمیز ملت بزرگ ایران اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) پس از اقامه نماز بر صلابت جمعه 27 اذر مصادف با روز اول محرم الحرام ، روز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت میان حوزه و دانشگاه، در سراسر میهن اسلامی و همزمان در تهران مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران برگزار می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر، در پی هتک حرمت گستاخانه و نابخردانه جمعی از فرصت طلبان و اغتشاشگران نسبت به ساحت قدسی و عظیم الشأن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام ننگین و شرم آور، این مصیبت عظمی و جانکاه را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداء) و پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت آیات عظام، علمای اعلام و ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی به خصوص به شیفتگان و دلدادگان حضرتش ، تسلیت گفته و از عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضوری معنوی، آگاهانه و هوشیارانه در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور و تظاهرات پس از آن ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه این میراث گرانقدر امام خمینی (ره) ، پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و اهانت کنندگان بدهند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شور و شعور انقلابی ـ اسلامی آحاد و اقشار مختلف مردم، گروههای مختلف مردمی و تشکل های دانشجویی و دانش آموزی، حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون علوم دینی، بازاریان، کسبه و اصناف بازار، کارمندان، کارکنان دستگاه های اجرایی و اداری و سایر صنوف مردم متدین در موضع گیری ها و صدور بیانیه و قطعنامه ها و راهپیمایی های خودجوش مردمی طی هفته جاری در ابراز انزجار و خشم خود از این توطئه طراحی شده دشمن و اعلام حمایت و اطاعت همه جانبه از ولایت فقیه زمانه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) تشکر و همه اقشار و سلایق جامه را به حضور مجدد در راهپیمایی روز جمعه در سراسر کشور فراخواند.


  
پرتاب موفقیت آمیز موشک بهینه‌شده سجیل2

موشک بهینه شده سجیل2، با موفقیت کامل و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پرتاب شد.

موشک بهینه شده سجیل2، با موفقیت کامل و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پرتاب شد.
به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قبل از پرتاب این موشک طی سخنانی، اظهار داشت : ویژگی بسیار مهم در موشک بهینه شده سجیل2 نسبت به نسل‌های قبلی، با توجه به سرعت ورود به جو و سرعت بسیار بالا در هنگام اصابت به زمین و استفاده از پوشش‌های ضد راداری انهدام آن توسط موشک‌های ضدموشک امکان‌پذیر نمی‌باشد.
وی افزود: تست موشکی را که امروز شاهد آن هستیم، حلقه‌ای از زنجیره توان و قدرت دفاعی کشورمان است که در راستای افزایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح پرافتخار جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
وزیر دفاع ادامه داد: این موشک که به دست متخصصان، دانشمندان و پژوهشگران پرافتخار صنعت دفاعی طراحی و ساخته شده است، یک مرحله بهینه شده سجیل 2 است که زمان پرتاب را بسیار کاهش می‌دهد و این ویژگی‌ها یک نقطه مهم در افزایش قدرت بازدارندگی تلقی می‌شود.
وحیدی افزود: این موشک با داشتن سوخت جامد مرکب یک موشک دومرحله‌ای با قدرت مانور و توانمندیهای بسیار عالی است که می‌تواند در قدرت تاکتیکی و تکنیکی نیروهای مسلح ما تحول بسیار عمده‌ای محسوب شود، دقت فوق‌العاده و بسیار بالا از دیگر ویژگی‌های این موشک بشمار می‌رود.
وی در ادامه تصریح کرد:‌ از ویژگی دیگر موشک بهینه شده سجیل 2 و سیستم پرتاب آن، سرعت عمل بسیار بالا برای استقرار، پرتاب و خروج از محل پرتاب می‌باشد، کلیه مراحل طراحی و ساخت این موشک و سکوی پرتاب آن توسط محققین و متخصصیان سازمان هوافضای وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.
وحیدی با بیان اینکه پرتاب موشک بهینه شده سجیل 2 در چارچوب دکترین دفاعی و فعالیت‌های متعارف موشکی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران صرفاً دفاعی و در خدمت صلح، ثبات و آرامش منطقه است و علیه هیچ کشوری بکار گرفته نخواهد شد.
وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا، ملت شریف و بزرگوار ایران و نیروهای مسلح و مدیران، کارکنان و متخصصان زبده و افتخار آفرین وزارت دفاع تبریک و تهنیت عرض نمایم.


  

اعتراضات به روند فعالیت های ساختارشکنانه میرحسین موسوی در میان سران جبهه اصلاحات به نقطه تصمیمات جدیدی رسیده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،دریکی از مذاکرات بین سران جبهه اصلاحات که پس از هتک حرمت به تمثال امام راحل(ره) انجام شده،تندروی موسوی در ماه های گذشته دلیل این مساله عنوان شده است.در این مذاکرات یکی از چهره های روحانی مایل به جریان اصلاحات به گفتگوی خود با میرحسین موسوی اشاره کرده و گفته است:من پس از 13 آبان با موسوی صحبت کردم و به او گفتم این اعتراضات خیابانی مدیریتش دیگر در دست تونیست.شما دیگر نمی توانید این فضای بوجود آمده را جمع کنید،بهتر است سریعا مسیر خود رااز این افراد و جریانات جدا کنید.
وی در ادامه به گفته های موسوی اشاره کرده و تصیرح کرده است:موسوی به من گفت شما نگران نباشید،من می توانم این ها راجمع کنم.

این گزارش حاکی است ،یکی از مقامات سابق اجرایی کشورهم با انتقاد از موسوی خطاب به روحانی اشاره شده گفته است:من هم نگرانی های شما را دارم،ادامه این مساله قابل توجیه نیست،من هم با موسوی صحبت کردم ،همان حرفی که به شما زده را به من هم گفت ،این «...» نمی فهمد که چکارمی کند.این آقا رسما ما را به جائی رساند که هرروزباید یک مساله ای راجمع کنیم.

گفته می شود در ادامه این مذاکرات تصمیم گرفته شده است که یک گروه موثر دوم خرداد به دیدار موسوی رفته و آخرین اتمام حجت ها را با وی داشته و به وی گفته شود که ادامه این مساله باعث خواهد شد که اصلاحات سفره خود را از وی جداکند.

همچنین این افراد بر این نکته تصریح کرده اند  که نباید در بیان انتقادات به حاکمیت فیتیله را پائین بکشیم و آنها فکر کنند که ما کوتاه آمده ائیم و داریم عقیب نشینی می کنیم.


  
رمپ شمالی کنارگذر تونل توحید نشست کرد

رمپ کنارگذر تونل توحید به علت وجود فاضلاب نشست کرده است.

حاجی بیگی گفت: رمپ کنارگذر تونل توحید به علت وجود فاضلاب نشست کرده است.
مهندس محمد رضا حاجی بیگی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در گفت و گو با برنا با اعلام این که قسمتی از رمپ کنارگذر تونل توحید نشست کرده است، گفت: قسمتی از رمپ شمالی کنارگذر تونل توحید عصر دیروز نشست کرده بود. تعدادی از نیروهای آتش نشانی برای بررسی موضوع شب گذشته در محل حادثه حاضر شدند.
وی با تکذیب ریزش تونل توحید گفت: تاکنون شهرداری کمکی در خصوص ریزش تونل توحید در خواست نکرده است. این در حالی است که محدوده نشست کرده خارج از تونل و به دلیل وجود فاضلاب بوده است.


  
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ