سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474700
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


وزارت کشور : هیچ مجوزی صادر نشده است

مدیر کل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: هیچ مجوزی برای برپایی مراسم در روزهای آینده صادر نشده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه طبق تصریح قانون، برگزاری راهپیمایی و اجتماعات از حقوق گروه های قانونی دارای مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب است گفت: طبق تصریح مواد 30 تا 34 آیین نامه اجرایی قانون مصوب 1361 ابلاغ شده ازجانب نخست وزیر وقت، تقاضای برگزاری راهپیمایی و اجتماعات باید یک هفته قبل از انجام شدن، آن هم کتباً و حضوراً توسط نماینده رسمی حزب متقاضی به صورت حضوری به وزارت کشور تسلیم و تعهدات لازم از جمله تعهد عدم حمل سلاح و عدم اخلال در امنیت و همچنین طرح و شیوه انتظامات داخلی تجمع ارائه شود.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه یادداشتی – نه با امضای نماینده یک گروه سیاسی – بلکه با امضای دو نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری دوره دهم که با اقبال اکثریت رأی دهندگان مردم ایران مواجه نشده اند از جایگاه شخصیت حقیقی به وزارت کشور ارسال شده است، تصریح کرد: طی این یادداشت متقاضیان درخواست مجوز برگزاری «مراسم یادبود» برای جان باختگان حوادث بعد از انتخابات را کرده اند.

وی ادامه داد: بدیهی است با توجه به حقوق مردم و نیاز کشور به آرامش و آسایش شهروندان، ضمن توصیه همه به رعایت قانون و حقوق مردم اعلام می کنیم حتی برای سایر گروه هایی که در روزهای گذشته برای اعتراض به شیطنت های رسانه های بیگانه و یا همچنین در اعتراض به قانون گریزی برخی جریانات، متقاضی مجوز برگزاری تجمع بودند مجوزی صادر نشده است.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور در پایان بار دیگر تأکید کرد: برای هیچ کس و گروهی از جریانات مختلف سیاسی کشور مجوز تجمع یا مراسم برای روزهای آینده صادر نشده است.

دشمنان به ظاهردوست با هوشیاری رئیس‌جمهور رسوا می‌شوند

برادر رئیس جمهوری از آحاد مردم به ویژه حامیان دولت و دوست داران رئیس جمهوری دعوت کرد تا برای دفع تمام فتنه ها و رسوایی کامل دشمنان داخلی و خارجی نظام ، مراسم دعا و نیایش برگزار کنند.

امیر احمدی نژاد در گفتگو با شبکه "ایران" افزود: بدخواهان و دشمنان قسم خورده این دولت ولایی ،‌ پس از حماسه 40 میلیونی 22 خرداد ، با پیچیده ترین روش ها درصدد انتقام گیری از این دولت برآمدند.

وی از تمامی امت حزب الله دعوت کرد پنج شنبه شب با قرائت دعای کمیل و صبح جمعه با دعای ندبه به ائمه اطهار متوسل شوند و از آنها سلامت و موفقیت رئیس جمهوری محبوب و نیز دولت ولایتمدار و خدمتگزار و همچنین ادامه پیروزی های این دولت مکتبی را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت نایب برحق آن حضرت آیت الله خامنه ای، طلب نمایند.

امیر احمدی نژاد ابراز اطمینان کرد که با هوشیاری دولت و شخص رئیس جمهوری و نیز دعای خیر مردم،‌ شیطنت های داخلی و خارجی اخیر خنثی شده و دشمنان به ظاهر دوست و برخی عناصر نفوذی در دایره خودی رسوا خواهند شد.

 


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ