سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474675
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


هفته آینده؛محاکمه عوامل اغتشاشات اخیر تهران
 
کیفرخواست تعدادی از متهمان شرکت در اغتشاشات خیابانی تهران جهت محاکمه آنها از سوی دستگاه قضایی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، کیفرخواست تعدادی از متهمان شرکت در اغتشاشات خیابانی پس از انتخابات صادر شد و محاکمه این متهمان از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش در نخستین مرحله از محاکمه متهمان به طراحی و اجرای تحرکات خرابکارانه، کیفرخواست حدود 20 تن از عناصر برهم زننده نظم و امنیت مردم صادر شده و آنها به اتهام ارتکاب جرایمی نظیر ارتباط مستمر با گروهک تروریستی نفاق، بمب گذاری، حمل سلاح گرم، حمل نارنجک جنگی، حمله هدفمند به نیروهای انتظامی و بسیجیان، حمله هدفمند به مراکز دانشگاهی و نظامی، ارسال تصویر برای رسانه های دشمن، سازماندهی اوباش و اغتشاشاگران و ایراد خسارت به اموال و اماکن دولتی و عمومی اعم از تخریب و تحریق بانکها و منازل مسکونی محاکمه خواهند شد.

در این مرحله آمران شورش های پس از انتخابات محاکمه نمی شوند، بلکه برخی آثار و نتایج طراحی سناریونویسی آنها به عنوان دستورالعمل اغتشاشات روشن خواهد شد.

گفتنی است، در میان متهمان به مشارکت در شورش های خیابانی افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و بهائیت حضور دارند.

 

 

 

قله (گفت و شنود)

گفت: اسناد فراوانی به دست آمده که برخی از شرکت کنندگان در آشوب های تهران توسط اراذل و اوباشی که موسوی و خاتمی استخدام کرده بودند کشته شده اند.
گفتم: اگر این اسناد هم به دست نمی آمد معلوم بود که این دو نفر متهم اصلی قتل ها هستند.
گفت: پس بگو که چرا اصرار دارند برای کشته شده ها مراسم بگیرند!
گفتم: خب! معلومه! دارند نعل وارونه می زنند که از محاکمه و مجازات فرار کنند.
گفت: با اینهمه اسناد موجود و اعتراف کسانی که از موسوی و خاتمی برای قتل و غارت دستور گرفته اند و شکایت خانواده مقتولین چه می کنند؟!
گفتم: دانش آموزی بعد از امتحان به مادرش گفت؛ مامان جون! دعا کن تا فردا صبح قله دماوند 21 متر کوتاه تر بشه! مادرش با تعجب پرسید؛ این چه آرزویی است؟ و پسرش جواب داد؛ آخه سر امتحان ارتفاع قله دماوند رو به جای 5681 متر، نوشته ام 5660 متر!!

 

 

دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی
ولایت‌پذیری تبعیت از ولی‌فقیه درزمان تفاوت دیدگاه‌ است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: زمانی که نظرات موجود، با نظر رهبری یکی باشد ولایت‌پذیری محقق نمی‌شود، بلکه ولایت‌پذیری زمانی اثبات می‌شود که علی‌رغم تفاوت دیدگاه، تابع ولی‌فقیه بود و به نظرات ایشان تمکین کنیم.

به گزارش رجانیوز، دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته در هشتمین اردوی آموزشی سیاسی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور به بررسی اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی به عنوان یک فقیه و فیلسوف دینی که اهل حدیث بود به جامعه یادآوری کرد که باید به دانسته‌ها عمل کنیم و فقط نمی‌توان به حجره‌ها محدود شد.


وی افزود: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که در زمینه اجرای عدالت باید در حد وسع حرکت کرد و نباید این مباحث را تنها به گفتگو و کتاب محدود کرد، ایشان تاکید داشتند که این ارزش‌ها را از بین کتاب‌ها و گفتگوی خواص به صحنه اجتماعی کشور بکشانیم.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه همه ما انسان هستیم و عقل و عدل مطلق نداریم، ادامه داد: هیچ کدام از این کمبودها مسئولیت ما را کم نمی‌کند و باید به مواردی که می‌دانیم عمل کرده و نسبت به آنها مسئول هستیم.


رحیم‌پورازغدی با تاکید بر اینکه خط اصیل انقلاب خط ولایت‌فقیه است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که جوانان باید اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) را بشناسند تا در دعواهای سیاسی چپ و راست فریب نخوردند.


وی اولین نوآوری حضرت امام خمینی(ره) را در اجرای عدالت و تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت: در تشکیل حکومت اسلامی نباید به مسائل، صفر و صدی نگاه کرد و هر کس باید به اندازه توانایی خود عمل کند چون نسبت به همین توانایی‌ها مسئول است.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه اظهار داشت: برخی از ترس اشتباه و خطا وارد عمل نمی‌شوند که این تز از پایه اشتباه است و سرانجام به بی‌عملی، انزوا و سقوط می‌انجامد، از سوی دیگر باید متوجه باشیم که اگر ما کاری نکنیم، طرف مقابل بیکار نمی‌نشیند و قدرت را در دست می‌گیرد.

 

 

نخندیدا... گناه دارن فکر کردن بلد نیستن...


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ