سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 474245
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


دستپاچگی‌سایت‌های‌اپوزیسیون از اعترافات ‌ابطحی

شبکه ایران: اگرچه چهره‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های آنها در اقدامی مشترک با رسانه‌های ضد نظام از مدت‌ها قبل کوشیده بودند تا با طرح ادعاهایی که از آن جمله بودند "تحت فشار بودن"، از اهمیت اعترافات بازداشت‌شدگان بکاهند و آن‌ها را فاقد وجاهت قانونی و حتی شرعی جلوه دهند، اما اعترافات امروز محمد علی ابطحی به قدری تکان دهنده بود بلافاصله سایت‌های مخالف نظام را دچار دستپاچگی کرد.

بر اساس این گزارش، دستپاچگی در محیط‌های مجازی از جمله سایت "فیس‌بوک" و سایت "بالاترین" که واکنش های سریعی از خود بروز می دهندف بیش از دیگر رسانه‌ها به چشم می‌خورد.

گردانندگان این رسانه‌ها پیش از آنکه اشاره‌ای به موضوع و محتوای اعترافات آشکار محمد علی ابطحی کنند، سعی کرده اند با مانور بر روی تصاویر منتشر شده از وی در دادگاه امروز، و بیان اینکه "ابطحی لاغر شده" از تاکیتک مظلوم‌نمایی استفاده کرده و بهت عمومی از این اعترافات را با حاکم کردن فضای احساسی به حاشیه برانند.

در این زمینه برخی از این پایگاهها پیشنهاد داده‌اند تا سرور خبرگزاری فارس را که مشروح اخبار امروز دادگاه متهمان آشوب‌ها را پیش از سایر خبرگزاری‌ها منتشر کرده، مورد حمله قرار دهند!

این دستپاچگی شاید از آن روست که آنها گمان نمی‌کردند محمد علی ابطحی اعترافات خود را در دادگاهی علنی و در برابر چندین خبرنگار، عکاس و تصویربردار اعلام کند.

گمان آنان این بود که متهمین قرار است تنها در برابر یک دوربین تلویزیونی به جرایم خود "اعتراف" کنند.

این رخداد می توانست رسانه های مخالفین را در القای اجباری بودن اعترافات به افکار عمومی، یاری دهد.

بر این مبنا بود که حتی یوسف صانعی و حسینعلی منتظری که اصلاح‌طلبان از آن‌ها با عبارت "مراجع تقلید" یاد می‌کنند، در بیانیه‌هایی اعلام کردند " این اعترافات از آنجا که تحت فشار است، فاقد وجاهت شرعی و قانونی است."

گفتنی است تا زمان انتشار این خبر رسانه‌های متعلق به اصلاح‌طلبان از جمله خبرگزاری ایلنا و سایتهای وابسته به آنان در برابر اعترافات ابطحی و دیگر اصلاح‌طلبان در سکوتی معنادار فرو رفته‌اند.

بازداشت داریوش مهرجویی در فرودگاه دبی

"داریوش مهرجویی" از کارگردانان معروف سینمای ایران هنگام ورود به امارات از طریق فرودگاه دبی، به اتهام همراه داشتن مواد غیرمجاز بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، یک شاهد عینی روز شنبه در این ارتباط گفت:داریوش مهرجویی توسط ماموران امنیتی فرودگاه دبی بازداشت شده است.

وی افزود: ماموران امنیتی فرودگاه دبی هنگام بازرسی بدنی داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران، مقداری مواد مشکوک را کشف و بلافاصله وی را روانه بازداشتگاه کردند.

به گفته این منبع، این کارگردان هم اکنون در یک بازداشتگاه در دبی نگهداری می شود و ممکن است برای محاکمه تحویل دادگاه این کشور شود. امارات برای حاملان مواد غیرمجاز مجازات های سنگینی اعمال می کند.

 


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ