سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 474252
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


سی‌ان‌ان:ایران 3 آمریکایی را بازداشت کرد

یک شبکه خبری آمریکایی مدعی شد که ایران سه آمریکایی را که از مرز عبور کرده بودند نزدیک مرز عراق بازداشت کرده است.

به گزارش فارس، شبکه خبری "سی‌ان‌ان " مدعی شد که ایران سه گردشگر آمریکایی را روز گذشته پس از ورود آنها به این کشور از کردستان عراق، بازداشت کرد.

یک مقام عالیرتبه دولت آمریکا گفت که سفارت این کشور در بغداد از این گزارش‌ها آگاه بوده و در حال تحقیق در این زمینه است. یک مقام پنتاگون تاکید کرد که در این رویداد هیچ پرسنل ارتش آمریکا شرکت نداشته‌اند.

این شبکه خبری آمریکایی اعلام کرد که این سه گردشگر هنگامی بازداشت شدند که در حال دیدار از "احمد آوا " یک محل معروف گردشگری در منطقه کردستان عراق بودند که از مرزهای نشانه‌گذاری شده مشخص با ایران برخوردار نیست.

براساس این گزارش چهارمین نفر از این گروه گردشگری که به علت بیماری در هتل مانده بود، با دیگر اعضای گروه خود تماس تلفنی برقرار کرده وآنها اعلام کردند که از جانب ارتش ایران محاصره شده‌اند.

چند ساعت بعد یک مقام در پلیس مرزی عراق به خبرگزاری فرانسه گفت که این سه نفر که ملیت آنها تایید نشده روز جمعه به علت عبور از مرز از جانب نیرو‌های امنیتی ایران دستگیر شدند.

این مقام عراقی که نخواست نامش فاش شود، گفت که این افراد پیش از دستگیری با کوله‌پشتی‌های خود در منطقه احمدآوا از مرز با ایران عبور کردند.

منطقه احمدآوا حدود 90کیلومتری شمال شرق "سلیمانیه " دومین شهر بزرگ منطقه کردستان عراق قرار دارد.
سی‌ان‌ان افزود که پلیس گردشگری در اطراف منطقه احمد آوا گزارش داده که با سه آمریکایی برخورد کرده و به آنها درباره نزدیکی به مرز با ایران هشدار دادند.

 

 

پشت پرده سبزها میلیاردها دلار پول خوابیده است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: پشت پرده نهضت سبز میلیاردها دلار پول، حیله‌ها و مکرهای زیادی وجود دارد چرا که در صورت پیروی نهضت سبز دشمن میرحسین موسوی را هم قلع و قمع می‌کند تا خود به هدفش برسد.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو بافارس در خصوص عاملین اغتشاشات اخیر گفت: عدم پایبندی به قانون منشاء اصلی اغتشاشات اخیر است که موجب ایجاد درگیری در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه بر هم زدن نظم عمومی موجب ضربه زدن به منافع ملی می شود، اظهار داشت: این گونه اقدامات برای همه مضر است و دشمن همیشه در تلاش است که با سوء استفاده از این گونه اتفاقات ما را از حدود اسلامی، امام و رهبری که فصل‌الخطاب همه امور است، دور کند.

ذاکر در ادامه افزود: مسئولان قضایی و حکومتی کشور تحت هیچ شرایطی از در زندان بودن مردم کشور خوشحال نیستند اما وقتی بعضی افراد با اعمالشان باعث ایجاد ناامنی در کشور می‌شوند، مسئولان برای حفظ امنیت کشور مجبور به بازداشت و محاکمه آنها می شوند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه نهضت‌ها و جریان‌ها در کشور اسلامی باید صبغه الهی داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد کنندگان نهضت سبز باید بدانند که این نهضت اگرچه اسم آن الهی است ولی تا رنگ و بوی الهی نداشته باشد و انگشت ولایت بر آن نباشد منشاء خیر و برکت نخواهد بود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه افزود: قانون اساسی کشور ما عین دموکراسی است و قانون اساسی ما تعریف آزادی را دارد و تعریف آزادی خارج از قانون اساسی معنی ندارد.

ذاکر اظهار داشت: دعوت‌ها و اقدامات باید در راه رضای خدا و برای خدا باشد نه اینکه برای رسیدن به هواهای نفسانی خود جوانان را دعوت به تجمع کنند و باید سنجش‌ها را بر اساس ولایت فقیه و رهبری قرار داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه تاریخ با رو شدن پشت پرده‌ها در خصوص وقایع اخیر قضاوت خواهد کرد، اظهار داشت: امروز می خواهند با اسم حکومت با حکومت مبارزه کنند در حالی که پشت پرده فیلم‌های دیگری هست و خود هم نمی‌فهمند که دشمن کیست به این دلیل که اهل بصیریت نیستند و بعدها خواهند فهمید که پشت این پرده‌ها چه حیله‌ها و نقشه‌ها و میلیاردها دلار پول وجود دارد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ