سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474611
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


پروژه حذف ابطحی کلید خورد
 

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ آزاد اسلامی اهواز گفت: پروژه حذف ابطحی در دستور کار اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

محمد جعفری امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت: به دلیل آنکه اصلاح‌طلبان انتظار اعترافات بسیار صریح ابطحی را نداشتند و در شرایط کنونی وجاهت خود را در جامعه از دست داده‌اند، پروژه عبور از ابطحی و حذف وی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان ثابت کرده‌اند حتی با خود، در سیاست بسیار بی‌رحم هستند و به راحتی کسی را که سال‌‌ها در جبهه اصلاحات فعالیت کرده است، به دلیل بیان واقعیات حذف می‌کنند چنانکه پیش از این در سال‌های گذشته این کار را در مورد هاشمی رفسنجانی و خاتمی نیز انجام دادند.

این فعال سیاسی دانشجویی خاطر‌نشان کرد: سران اصلاح‌طلب تنها توهم محبوبیت دارند و این موضوع در انتخابات به طور کامل با رای قاطع مردم مشخص شد و محبوبیت سران موسوم به اصلاح‌طلب در کشور به وضوح دیده شد.
وی تاکید کرد: کسانی که کشور را برای مقاصدی خاص و برای ساختن خبر برای رسانه‌های بیگانه بی‌ثبات می‌کنند نمی‌توانند دوستدار نظام باشند و این مسئله در جریان‌های بعد از انتخابات به طور کامل بر همگان آشکار شده است.

جعفری با اشاره به برخی از سخنان مقام معظم رهبری گفت: نخبگان در کشور نقش مهمی دارند و باید توجه داشته باشند که آنها خط‌دهی به جامعه را انجام می‌دهند و در اظهار نظر خود باید بسیار دقیق و صریح باشند و خط خود را برای مردم در شرایط کنونی آشکار کنند.

وی جریان اصلاحات را در وضعیت بحرانی مشروعیت توصیف کرد و گفت: زمانی که روسای یک جریان سیاسی با بحران هویت مواجه باشند، آن جریان از هم فرو پاشیده می‌شود، اما اصلاح‌طلبان در کشور ثابت کرده‌اند که هیچ‌ گاه از گذشته خود شرم نمی‌کنند.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تصریح کرد: در حال حاضر سران جریان اصلاح‌طلب، بحران مشروعیت دارند، اما باز هم خود را فرزندان نظام خوانده و دوستداران کشور معرفی می‌کنند.

جعفری تاکید کرد: اصلاح‌طلبان ثابت کرده‌اند بر سخنان و اعترافات خود نخواهند ماند زیرا زمانی نیز عباس عبدی و کرباسچی همین شرایط را داشتند، باز هم همان گذشته خود را تکرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته سران اصلاح‌طلب زمانی که آزادی بی قید و شرط زندانیان را درخواست کردند می‌دانستند که در دادگاه چه می‌گذرد و به همین دلیل این درخواست غیر منطقی را مطرح کردند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ