سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474635
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


گاف جدید روزنامه اعتمادملی در تشخیص شخصیت‌ها

امروز اعتماد ملی در مطلبی با عنوان "مداح اهل بیت: متاسفیم" سخنانی را در انتقاد از احمدی نژاد از سوی سعید قاسمی منتشر کرده، این درحالی است که وی از سرداران جنگ تحمیلی است نه مداح!

به گزارش رنا(خبرگزاری نسل سومی ها) نوشت: دلمان برای خبرنگاران آماتور روزنامه اعتمادملی می سوزد که سرعت خبر نویسی شان آن قدر بالا رفته که از قافله اصول خبر و خبرنویسی جامانده اند.

دوستان ما در اعتماد ملی یا اصول اولیه خبرنویسی را که دقت، صحت و سرعت است، یاد نگرفته اند یا اینکه اخبارشان صحت ندارد و مطالبشان را با کلی گاف به خورد خوانندگان و مخاطبانش می دهد.

چندی پیش این روزنامه وزین! با خلط اسامی دچار اشتباه فاحشی شد و اسم عباس سلیمی از فعالان قرآنی را با عباس سلیمی نمین از فعالان سیاسی اشتباه گرفته بود و شکایت عباس سلیمی از محسن نامجو را به سلیمی نمین نسبت داده بود و...

یا در جایی دیگر، کروبی، صاحب امتیاز و شخص اول این روزنامه؛ شما بخوانید در یکی از مطالبش دیار باقی و دیار فانی را با هم اشتباه گرفت و معنی جمله را به ذهن خوانندگان سپرد تا ربطی شاید کوچک از میان آن به در آید اما هیچ چیز جز کهولت سن به مغز کسی خطور نکرد و نکرد...

امروز هم اعتماد ملی در یک مطلب با عنوان "مداح اهل بیت: متاسفیم" مطلبی را در انتقاد از احمدی نژاد از سوی این شخص منتشر کرده ، این درحالی است که سعید قاسمی از سرداران جنگ تحمیلی است نه مداح!

سوتی پشت سوتی، از یک روزنامه که همه حرف جریان اصلاحات است، بعید است!

توصیه ما به عنوان همکار در عرصه رسانه و مطبوعات مواردی است که خواندن آن را به مسئولان حرفه ای این روزنامه توصیه می کنیم:

1- کار خبر و خبرنویسی مستلزم دقت و سرعت است که در کنار مرجعیت صحیح خبر می‌توان اسم آن را گذاشت خبر!

2- با توجه به مورد بالا، به کارگیری جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده که تجربه کار خبری هم دارند، یقینا از افراد مسن یا سالمند یا پیر در یک روزنامه به صلاح و مصلحت ایشان خواهد بود، اینجا صلاح مملکت خویش خسروان دانند قطعا معنی نمی دهد!

3- توصیه دیگر ما به اعتمادملی ها! این است که به همه اعتماد نکنند و برای افزایش تعداد خبر، سعی نکنند خبر را از هرجا بردارند، بلکه تلاش کنند با تعاملات بیشتر و لینک های قوی و مطمئن از اخبار مطلع شوند.

4- به جای تخریب و تضعیف موقعیت تثبیت یافته ریاست جمهوری، چشم و گوش و دل خود را باز کنند تا با دست خود تبر به ریشه خود نزنند زیرا مخاطبان یک بار از این خطا می گذرند، دوبار می گذرند، دفعه سوم از کاغذ روزنامه برای کارهایی مثل سبزی پاک کردن یا گذاشتن در طبقات کابینت یا پاک کردن شیشه استفاده خواهند کرد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ