سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474626
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


اختلافات داخلی "اعتماد ملی" بالا گرفت
 
 

اختلافات مالی ستاد مرکزی تبلیغات حزب اعتمادملی با ستادهای انتخاباتی این حزب در شهرستان‌ها، بالا گرفته است.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی پس از آنکه با 9 ماه تبلیغات انتخاباتی و تلاش شبانه‌روزی حزب خردسالش در تهران و شهرستان‌ها، جز کسب یک‌درصد آرای ماخوذه در انتخابات، دستاوردی نداشت، اکنون حاضر نیست بر سر هزینه‌های انتخاباتی‌ با زیر مجموعه‌های خود تعامل کند.

گزارش‌های رسیده حاکی است، ستادهای انتخاباتی کروبی در شهرستان‌ها که برای جلب آرای مردم سر کیسه را شل کرده بودند، اکنون پول‌های هزینه شده را از دست رفته می‌بینند.

این ستادها که لیست هزینه‌های خود را در قالب فاکتورهایی به ستاد مرکزی حزب اعتمادملی آورده‌اند، با بی‌اعتنایی اعضای ستاد مواجه و تاکنون موفق دریافت هزینه‌های صورت گرفته نشده‌اند.

در واقع اعضای ستاد مرکزی حزب اعتمادملی که با انبوهی از فاکتورها و هزینه‌های انتخاباتی مواجه شده‌اند، بخشی را برگشت داده و از پرداخت آن‌ها سرباز زده‌اند.

گفته شده که اوج اختلافات مالی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با یکی از استان‌های غرب کشور است که دامنه آن بیش از سایر استان‌ها گسترده شده است.

از این رو عدم پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی کروبی، اختلاف ستادهای اعتمادملی را در شهرستان‌ها با ستاد مرکزی وارد مرحله تازه‌ای کرده و انسجام و رویکرد فعلی و آینده حزب را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گفته منابع آگاه نداشتن موضعی واحد، تحرکات مبهم و تناقض در اظهارت اعضای حزب اعتمادملی نیز متاثر از این اختلافات مالی است.

نمونه این رفتارها، نامه‌نگاری‌ها و سخنان تعجب‌برانگیز دبیرکل حزب اعتماد ملی است که در آخرین مورد آن، وی با ارسال نامه‌ای تنش‌آفرین به هاشمی رفسنجانی، ادعاهایی بدون سند را مطرح کرده و همانند موضوع "تقلب" در انتخابات، بار دیگر به شایعات بی‌اساس متوسل شده است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ