سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 78
کل بازدید : 474589
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


در ستاد موسوی گفتند هر کس هر تخریبی می تواند انجام دهد
آقای موسوی این دادگاه جایگاه شماست

یکی از متهمین دادگاه اغتشاشات و حوادث اخیر که حضور خود در سه راهپیمایی پیش از انتخابات و سه راهپیمایی پس از انتخابات را پذیرفت در بیان علل این حضور خود گفت: موضع گیری برخی که آنها را از ارکان نظام می دانستم در تحریک ما دخیل بود.

به گزارش رجانیوز،محمد فراهانی درملکی که در سومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات متهمان دادگاه اغتشاشات اخیر تهران در دفاعیات خود سخن می گفت، افزود: رفتار خواص نخبگان سیاسی مزید بر علت شد و برخی سران سیاسی ما را تحریک به حضور می کردند و یا دست کم این که آن را تقبیح نمی کردند.

وی اضافه کرد: من در سه راهپیمایی آرام قبل از انتخابات 18، 19 و 20 خرداد و 2 راهپیمایی آرام پس از انتخابات در 25 و 27 خرداد ماه شرکت کردم.

این متهم 26 ساله گرفتن عکس و تصویر با موبایل را با هدف مرور خاطراتش عنوان کرد و گفت: قصد ارسال آنها را به خارج نداشتم.

وی افزود: من دوستان و اقوامی در خارج از جمله اروپا و آمریکا دارم که با آنها صحبت می کنم.

این متهم سپس با بیان این که اهل مسجد و هیات های مذهبی است، ضعف اطلاعاتی را علت اصلی حضور خود در برخی راهپیمایی ها و تجمعات دانست و گفت: چون به جریان، قشر و سایت خاصی توجه می کردم و به سایت های دیگری بی توجه بودم ضعف اطلاعاتی داشتم.

وکیل مدافع این متهم نیز با بیان این که سرمایه های زیادی صرف تربیت جوانان این کشور شده است، گفت: اگر موکل من محکوم شود تنها وی متضرر نمی شود بلکه جامعه ایرانی متضرر می شود.
وی از قاضی صلواتی یک هفته درخواست کرد تا لایحه جامع دفاع از موکلش را ارایه کند که رییس دادگاه نیز با درخواست او موافقت کرد.


ماجرای یک متهم اغتشاشات و عکسی که گرفت

مجید مقیمی یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر که به اتهام ایجاد اغتشاش و آشوب دستگیر شده و عکسی از وی پس از آتش زدن یک دستگاه موتورسیکلت در پرونده وی موجود است در جلسه روز یکشنبه دادگاه از خود دفاع کرد اما دفاعیات وی موجب خنده حضار شد.
سپهری، نماینده دادستان این متهم را چنین معرفی کرد: مجید مقیمی، فرزند علی محمد، متولد 1350، اهل تهران، شغل آزاد، باسواد.

نماینده داستان افزود: متهم که دارای 2 فقره سابقه کیفری است در احراق و تخریب اموال عمومی مشارکت داشته و اقدام علیه امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تبانی علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی، اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد بلوا و آشوب به منظور سلب اعتماد عمومی از نظام در زمره اتهامات وی است.

نماینده دادستان تاریخ دستگیری این متهم را 7 تیرماه 88 در خیابان نواب تهران بیان کرد و گفت که دلایل اتهام وی گزارش ماموران و ضابطین امنیتی است.

نماینده دادستان با اشاره به مواد 500، 514، 607، 610، 618، 677، 687 و 689 قانون مجازات اسلامی و رعایت مواد 46 و 47 همین قانون به دلیل خسارت های وارده به اموال عمومی و همسویی متهم با رسانه های معاند درخواست محاکمه و اشد مجازات برای متهم را کرد.

پس از قرائت کیفرخواست انفرادی متهم قاضی از متهم خواست که خود را معرفی کند.
متهم خود را مجید مقیمی فرزند علی محمد معرفی کرد.
وی افزود: علی اکبر مرجانی نیز پسرخاله من است که من عکس داخل گوشی ام را به او نشان داده بودم که او را ابتدا دستگیر کردند اما سپس با قید کفالت آزاد شد.

وی سپس در توضیحاتی درباره عکس خود مبنی بر حضور در تجمعات گفت: من آن روز می خواستم به منزلمان در شهرک راه آهن بروم، میدان انقلاب شلوغ بود و مردم را به خیابان های اطراف هدایت می کردند لذا من از خیابان های جمال زاده و قریب رفتم، همه نیز داشتند از این تجمعات عکس می گرفتند، یک نفر با لباس ساندویچی حضور یافته بود و عکس می گرفت، من به او گفتم چگونه با این لباس در تجمع شرکت کرده است، او گفت لباس من سبز بوده است و ساندویج فروشی این لباس را به من داده است.

این متهم اضافه کرد: او از من خواست که با دوربینش از او عکس بگیرم، من اشتباه کردم و از او عکس گرفتم، من نیز که تحت تاثیر جو قرار گرفته بودم به این فرد گفتم حالا تو بیا از من عکس بگیرد. حتی پارچه صورتم را نیز از این فرد گرفتم که او به صورتش بسته بود و به صورتم بستم.

این اظهارات متهم موجب خنده حاضران در دادگاه شد.
قاضی از او پرسید: انگیزه ات از این کار چه بود.
متهم پاسخ داد: انگیزه خاصی نداشتم.
سپس قاضی از او خواست درباره آتش سوزی که در عکس در جلوی این فرد دیده می شود توضیح دهد، این فرد گفت: همه جا آتش سوزی بود آن روز من هم جو گیر شده بودم و عکس گرفتم.

وی افزود: پسرخاله ام تعویض روغنی دارد با او به خیاطی که بالاتر از مغازه اش قرار دارد رفتم که لباسم را بگیرم که پسرخاله ام به من گفت مجید عکس را نشان بده من نیز عکس را به حاجی نشان دادم و به او گفتم چون دلم سوخت که این موتور آتش زده بودند این عکس را گرفتم.

این متهم گفت: فردای آن روز ریختند به خانه ام و من را گرفتند.

وکیل مدافع این متهم اضافه کرد: نماینده دادستان اتهاماتی را بیان کرد که نوع اتهامات، ثابت و مشخص است که به موکل من نمی تواند منتسب باشد و همانطور که متهم گفت جوگیر شده عکس را گرفته است.

وکیل متهم گفت: درباره موتور آتش زده شده نیز باید بگویم اگر کسی قصد و نیتی داشته باشد هیچ گاه حاضر نیست سند و مدرکی از خود به جا بگذارد چه طور ممکن است فردی موتوری را آتش بزند اما مدرک جرم باقی بگذارد.

وکیل مدافع این متهم با بیان اینکه موکل من صادقانه مطالب را بیان کرد، با توجه به اصل رافت اسلامی خواستار عنایت دادگاه به موکلش شد.

به شیشه اعتیاد دارم ، کانکس آتش زدم

مهدی فتاح بخش یکی از متهمین شرکت در تجمعات قانونی و اغتشاشات بعد از انتخابات در دفاعیات خود در دادگاه گفت: معتاد به مواد مخدر بودم و هیچ انگیزه ای از حضور در اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی نداشتم.

معاون دادستان در ابتدای محاکمه این متهم کیفرخواست مربوط به وی را قرائت کرد و گفت که این متهم 24 ساله، اهل تهران و فاقد سابقه کیفری است و به شغل رانندگی مشغول بوده است.

متهم در دفاعیات خود گفت: اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه داشتم و یک شب پس از مصرف کردن مواد مخدر بیرون رفتم و سر راه دیدم که یکی از کانکس های مربوط به نیروهای بسیج در حال سوختن است و نیم بیشتری از آن هم کاملا سوخته و از بین رفته است و من هم بدون این که هیچ انگیزه و هدفی داشته باشم نیمه باقی مانده این کانکس را آتش زدم.

متهم در ادامه گفت: بیش از حد مواد مصرف کرده بودم و از لحاظ فکری و روحی و جسمی بیمار بودم و الان بسیار خوشحالم که طی این مدت که در زندان بودم حالم به مراتب بهتر شده است.
این متهم تنها دلیل حضور خود در یکی از تظاهرات ها را حس کنجکاوی دانست و گفت: دوست داشتم ببینم در این تظاهرات چه می گذرد به خاطر همین سری به یکی از محل های تظاهرات زدم و باز هم می گویم که هیچ انگیزه ای در انجام این کار نداشتم.

وکیل مدافع که دفاع از متهم قبلی در این دادگاه را نیز برعهده داشت با تکرار این جمله خود که باید به دنبال علت اصلی این مسایل باشیم، گفت: ما در اینجا با یک بیمار معتاد به مواد مخدر مواجه هستیم و نیاز به یکسری بحث های روانشانسی درباره وی داریم.
وکیل مدافع در ادامه اظهار داشت: موکل بنده معتاد به مواد روان گردان شیشه است که بر مغز و فکر تاثیر می گذارد و ممکن است فرد مصرف کننده دست به کارهایی بزند که هیچ انگیزه ای از آن نداشته باشد.
این وکیل مدافع در پایان اظهاراتش گفت: از مقام معظم رهبری نیز برای موکل خود تقاضای عفو دارم و شخصا به خاطر اشتباهاتی که موکلم ناخواسته و بدون اراده مرتکب شده است عذرخواهی می کنم.

رای ندادم ولی تحت تاثیر دروغ ها در آشوب ها شرکت کردم
یکی از متهمان حضور در تجمعات غیر قانونی و شرکت درآشوب های پس از انتخابات با اذعان به اینکه در انتخابات 22خرداد هرگز شرکت نکرده است علت حضورخود در آشوبها واغتشاشات پس از انتخابات را تحریک شدن و تحت تاثیرقرارگرفتن ازسوی عوامل اصلی اغتشاشات و دروغ پردازیها در خصوص انتخابات عنوان کرد.
متهم شائولیان که خود را از اقلیت های مذهبی معرفی کرد و حدود 20 سال سن داشت این اظهارات را در هنگامی مطرح کرد که برای دفاع از خود در جایگاه متهم قرار گرفت .

در کیفرخواست این متهم اتهاماتی نظیر اقدام به تخریب بانک، اقدام علیه امنیت کشور، فعالیت علیه نظام از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی و سلب اعتماد عمومی، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی ، عنوان شد.

شائولیان متهم کیفرخواست قرائت شده از سوی دادستان، پس از قرائت کیفرخواست مربوطه در جایگاه متهم قرار گرفت و در دفاعیات خود گفت: پس از دستگیری علیرغم اینکه یک اقلیت دینی هستم در زندان با ما به خوبی رفتار شد .

وی ضمن عذرخواهی از مردم و رهبر معظم انقلاب به خاطراینکه ناخواسته و به دلیل تحریک دیگر افراد سبب سلب آرامش و ایجاد ناآرامی شده است، گفت: روز دستگیری بنده 23 خرداد بود و نه 24 خرداد و بنده در میدان فاطمی دستگیر شده ام و نه در پل کالج .

متهم در دفاعیات خود افزود: روز بعد از انتخابات در خانه دوستم نشسته بودیم که متوجه شدیم خیابانها شلوغ شده است و ما هم کنجکاو شدیم که ببینیم چه خبر است . متهم افزود: وقتی به خیابان رفتیم دیدیم برخی در حال آتش زدن و شکستن شیشه ها هستند و ما هم ناخواسته تحریک شدیم و درجمع شورشیان قرار گرفتیم .ترسیدیم و فرارکردیم و چند دقیقه دیگر زیر پل کالج رسیدیم و بین نیروهای پلیس و افراد اغتشاشگر گیر کردیم و نمی دانستیم که باید کدام طرف برویم .روی پله بانک نشستیم تا اوضاع کمی آرامتر شود تا به خانه های خود برویم .

متهم ادامه داد: در همین حین بود که شورشی ها به بانک حمله کردند و ما هم تحت تاثیر قرار گرفتیم و جو گیر شدیم و با وجود اینکه اصلا رای نداده بودم و درهیچ ستاد انتخاباتی فعالیت نداشتم فقط تحت تاثیر کارهای تحریک آمیز آشوبگران قرار گرفتم .

تحت تاثیر تبلیغات برخی نامزدها قرار گرفتم

یکی از متهمان دادگاه حوادث و اغتشاشات اخیر تهران با پذیرش اشتباه خود گفت: من تحت تاثیر تبلیغات برخی نامزدها، فعالان سیاسی و روزنامه های آنان قرار گرفتم و ناخواسته وارد این معرکه شدم.

مهرداد ورشویی که در سومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات عناصر دخیل در حوادث و اغتشاشات اخیر تهران، در دفاع از خود سخن می گفت، اظهار داشت: من ناخواسته وارد این معرکه شدم اگرچه می بایست خویشتنداری می کردم و به قانون پایبند می بودم.

وی که به ایراد ضرب و شتم ماموران بسیج در خیابان آزادی تهران حین انجام وظیفه، اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت عمومی، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی و ایجاد شبهه جعل و تقلب در انتخابات و سلب اعتماد عمومی به حاکمیت و مراجع رسمی، اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا، آشوب و حرکات غیرمتعارف و ایجاد ترس و وحشت در جامعه و مشارکت در تخریب اموال عمومی و خصوصی متهم است، با بیان این که در تجمع روز 30 خرداد حضور داشته است گفت: اطلاعی از غیرقانونی بودن این تجمع نداشتم.

این متهم که برای وی اشد مجازات درخواست شده است و در دلایل و مستندات پرونده به اقرار و اعتراف صریح و تهیه عکس حین ضرب و جرح ماموران بسیج در خیابان آزادی استناد شده است، گفت: در این تجمع با باتوم 2 ضربه به من زده شد و من نیز فردی را که نمی دانستم کیست مورد ضرب و جرح قرار دادم و پس از پخش فیلم از تلویزیون شناسایی و در تاریخ 2/4/88 دستگیر شدم.

ورشویی با بیان این که اشتباه خود را می پذیرم، گفت: من از آن برادر بسیجی عذرخواهی می کنم زیرا تحت تاثیر تبلیغات برخی نامزدها، فعالان سیاسی، احزاب، جریان های سیاسی و روزنامه هایشان قرار گرفتم.
پس از اظهارات این متهم نوبت به وکیل مدافع وی رسید که او نیز ایراد ضرب احدی از ماموران بسیج را از سوی موکلش پذیرفت و گفت: همان گونه که موکلش گفته است جنون آنی به او دست داده است و اکنون نگران آینده اش است.

آقای موسوی شما با القای تقلب در انتخابات ذهن هزاران جوان را مشوش کردید

یکی از متهمان حوادث اخیر در دادگاه اعلام کرد که باید میرحسین موسوی در دادگاه حاضر و درباره ایجاد فتنه های بعد از انتخابات توضیح دهد.


مهرداد اصلانی در سومین جلسه رسیدگی به عوامل دخیل در آشوب های اخیر تهران خطاب به موسوی اعلام کرد: شما با القای تقلب در انتخابات ذهن من و هزاران جوان را مشوش کردید و عدم تمکین و قانون شکنی شما این بدعت را در کشور پایه گذاری و سبب بروز حوادث بعد از انتخابات شد.

وی تاکید کرد: من و بسیاری از جوانان به اعتماد رایی که به شما داشتیم به خیابان ها ریختیم، منافع ملی را به خطر انداختیم و آن را زیر پا گذاشتم و اموال عمومی را تخریب کردیم اما وقتی به خود آمدیم که فریب شما و دوستانتان را خورده ایم.

وی افزود: ما آینده سازان این مملکت هستیم، اما چرا باید الان باید در زندان باشیم، علت آن این است که فکر می کردیم که شما و دوستانتان راست می گویید.

وی خطاب به میرحسین موسوی گفت: چه طور می خواهید جواب ما جوانان را بدهید و فرصت هایی که از ما از دست رفته بازگردانید. موسوی چه طور می تواند در صورت اشکبار خانواده های ما نگاه کند و سهم او از رنج و مشقت هایی که امروز ما می کشیم چیست؟

اصلانی تصریح کرد: من امروز در دادگاه و در آستانه محاکمه شدن قرار دارم، اما آقای موسوی می دانید که اینجا جایگاه شما و دوستان سیاسی شماست که مسبب ایجاد این فتنه بوده اند؟
اصلانی همچنین با تاکید بر این که اشتباهاتش در حوادث بعد از انتخابات را می پذیرد با عذرخواهی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: من معتقد به جمهوری اسلامی هستم اما باید تمامی عقوبت اشتباهات بعد از انتخابات متوجه من و جوانان امثال من شود؟

وی افزود: من و کسانی که در زندان بودیم به این نتیجه رسیدیم که فریب نخبگان سیاسی و احزاب سیاسی را خوردیم و رهبر انقلاب به درستی اعلام کرد که بخری نخبگان سیاسی در این انتخابات مردود شدند.
اصلانی همچنین درباره مکاتباتش با شبکه خبری بی بی سی در قبل و بعد از انتخابات گفت که به دلیل آن که می دانستم این شبکه به دنبال ایجاد جنگ روانی بود و می خواست ایران را به آشوب بکشد سعی کردم از طریق ایمیل با آنان تماس بگیرم تا مراتب ناخرسندی خود را به آنان اعلام کنم.

در ستاد موسوی گفتند قطعا تقلب می شود، هر کس هر تخریبی می تواند انجام دهد

حسین اعزامی یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر که به اتهام ایجاد اغتشاش دستگیر شده است در جلسه محاکمه روز یکشنبه اظهار داشت: در ستاد موسوی گفتند قطعا در انتخابات تقلب می شود و هر کس هر کاری که می تواند از جمله آتش زدن اموال عمومی و تخریب و ایجاد راهپیمایی و غیره را انجام دهد.
در سومین جلسه محاکمه بازداشت شدگان حوادث اخیر به اتهام ایجاد اغتشاش و تلاش برای ایجاد انقلاب مخملی حسین اعزامی فرزند مهدی به عنوان یکی از متهمان این پرونده به دفاع از خود برخواست که با درخواست وکیل وی و موافقت قاضی صلواتی رییس دادگاه و رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای اخذ آخرین دفاعیات یک هفته به وی و وکیلش وقت داده شد.

نماینده دادستان با بیان این که این متهم 24 خرداد ماه 88 در فلکه اول تهرانپارس دستگیر شده است دلایل و مستندات را گزارش ماموران و ضابطین امنیتی و انتظامی بیان کرد و گفت: متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شده و اقرار به اخذ دستور از احدی از کاندیداها و ایجاد هماهنگی برای راهپیمایی ها و انتقال شعارها کرده است.
متهم در ادامه دادگاه تصریح کرد: این اتهامات را که فرمودید یعنی احراق و تخریب اموال عمومی اصلا نبوده است. درباره فعالیت تبلیغی نیز که فرمودید باید بگویم که من روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته قبل از انتخابات، صرفا فعالیت تبلیغی داشتم و پس از آن که تبلیغات ممنوع شد حتی پارچه سبز دستم را باز کردم.

این متهم درباره «مهران دست طلا» نیز گفت: من این مساله را از روی ترس گفتم و کذب است، من مهران دست طلا نیستم و هیچ سابقه کیفری ندارم. آقایی مسافر من بود که قضیه اش مفصل است.
وی تصریح کرد: اشتباهی که کردم این بود که در ستاد موسوی بودم.

قاضی صلواتی درمورد پیشنهاد مهران از متهم سوال کرد که متهم گفت کذب است، قاضی مجددا درباره ماموریت هدایت مردم و سردادن شعارهایی علیه نظام و این که قرار بوده است متهم 700 تا 800 هزار تومان پول دریافت کند، سوال کرد و گفت این مساله را در بازجویی ها نیز بیان کرده اید.

متهم پاسخ داد: من در بازجویی اول برای تبرئه خودم این مطالب را گفتم. اینها ساخته و پرداخته ذهن من است.
سپس قاضی گفت: متشنج کردن جو عمومی از جمله در خیابان آزادی و دانشگاه تهران و این که پیشنهاد 500 هزار تومان پول به شما داده شده است را چه می گویید.

متهم پاسخ داد: چنین پیشنهادی به من داده نشد، فقط در ستاد موسوی گفتند قطعا در انتخابات تقلب می شود که من گفتم چگونه ممکن است تقلب شود. گفتند رای ها را جا به جا می کنند و هر کس هر کاری که می تواند از جمله آتش زدن اموال عمومی و تخریب و ایجاد راهپیمایی و غیره را انجام دهد.
متهم تصریح کرد: منتها من هیچ کدام از این کارها را انجام ندادم و تا روز 24 خرداد از محدوده تهرانپارس خارج نشدم و تنها فعالیت تبلیغی من روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته قبل انتخابات بود.

گول سیاست بازی برخی آقایان را خوردیم

یکی از متهمان پرونده عوامل موثر در آشوب های اخیر اعلام کرد که فریب سیاست بازی های برخی سیاسیون را خورده است، زیرا موضوع تقلب صد درصدی در انتخابات را پیش از برگزاری آن مطرح کرده بودند.
محسن جعفری به عنوان نخستین متهم در جلسه سوم رسیدگی به عوامل دخیل در آشوب های تهران حضور یافته بود، در دفاعیات خود اعلام کرد که در دو تجمع بعد از انتخابات در تهران حضور داشته است.

وی که از سوی دادستان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، ایجاد شبهه در نتیجه انتخابات و ایجاد در اخلال نظم عمومی از طریق آشوب و بلوا و تمرد از ماموران و پرتاب سنگ به آنان متهم شده است در دفاعیات خود اظهار داشت: عکس من در روزنامه کیهان به چاپ رسیده مربوط به بعدازظهر روز شنبه 23 خرداد است.

وی علت حضورش در این تجمعات را نزدیک بودن محل کارش به مرکز اغتشاشات درگیری عنوان کرد و گفت: در این تجمع من در حال رفتن به محل کارم بودم که بین مامورین و اغتشاشگران گیر افتادم.

دادستان در کیفرخواست این متهم زمان و مکان حضور وی در آشوب ها را 31 خرداد 88 در میدان بهارستان تهران عنوان کرده است.

جعفری که سابقه‌ای در خصوص مواد مخدر نیز در پرونده خود دارد، در توضیح پرتاب سنگ به ماموران نیروی انتظامی توسط وی گفت: به دلیل آنکه محل کار من در مرکز اغتشاشات بود مجبور به حضور در این آشوب ها شدم البته من 2 سنگ به ماموران انتظامی پرتاب کردم که چون فاصله زیاد بود به آنان اصابت نکرد.

وی با تاکید بر این که هیچ گونه اقدامی برای تخریب اموال عمومی نداشته است به دادگاه اعلام کرد که در 2 راهپیمایی روزهای دوشنبه و چهارشنبه بعد از انتخابات ریاست جمهوری که به صورت آرام برگزار شد شرکت کرده است اما پس از آن که رهبر انقلاب در نماز جمعه از مردم خواست که به این تجمعات پایان دهد دیگر در این تجمعات شرکت نکرده است.

این متهم افزود: ما گول سیاست بازی های برخی آقایان را خوردیم چون قبل از انتخابات هم شنیده بودیم که در این انتخابات صد در صد تقلب می شود.

وی در پاسخ به این سوال قاضی جلسه که وی در بازجویی ها اعلام کرده که در یکی از اغتشاشات نرده های اتوبان یادگار امام را تخریب کرده است، گفت: من در این تجمع شرکت نداشتم.

وی همچنین اقاریر قبلی خود را که در پرونده وی موجود است، رد کرد و گفت: من روز دوشنبه 25 خرداد در تجمعی که از میدان انقلاب به آزادی برگزار شد، شرکت کردم اما حضور من تنها در میدان توحید بود و پس از آن به محل کارم در خیابان فاطمی مراجعه کردم و روز چهارشنبه نیز در تجمعی که در فاصله میدان هفت تیر تا انقلاب برگزار شد تا میدان ولیعصر همراه تجمع کنندگان بودم و پس از آن به محل کارم مراجعه کردم.

یاورزاده وکیل این متهم نیز در دفاع از موکل خود با تاکید بر این که موکلش سابقه موثر کیفری در پرونده ندارد و برخی سوابق درباره مواد مخدر تنها به دلیل اعتیاد وی است به دادگاه اعلام کرد که تنها اتهام موکل من که مورد قبول وی نیز واقع شده حضور در یک مورد راهپیمایی بوده و او به دلیل آنکه محل کارش بازارچه پارک لاله است مجبور بوده از محل برگزاری این تجمعات رد شود.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ