سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 474412
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


اعتراض شدید نمازگزاران جمعه قم به صانعی و کروبی

نمازجمعه این هفته قم به امامت آیت الله ابراهیم امینی دارای حاشیه هایی بود‏ که از آن جمله اعتراض شدید نمازگزاران به اظهارات کروبی و صانعی بود.

به گزارش ایرنا، در اوایل وقت نماز جمعه قم اطلاعیه هایی اعتراض آمیز علیه سخنان اخیر آیت الله صانعی در میان نمازگزاران توزیع شد که در آن از نمازگزاران برای حضور در راهپیمایی بعد از نماز فراخوان شده بود‏.‏

در پی اعلام استانداری قم مبنی بر عدم صدور مجوز برای این راهپیمایی، نمازگزاران جمعه قم ضمن احترام به قانون از انجام راهپیمایی خودداری کردند.

در کنار درب ورودی محل نمازجمعه این هفته قم طوماری که درآن از رییس قویه قضائیه خواسته شده بود، طبق قانون مجازات اسلامی حجت الاسلام مهدی کروبی را به خاطر نامه اخیرش به رییس مجمع تشخیص مصلحت، محاکمه کند، دیده می شد‏.‏

در این طومار نوشته شده بود: ریاست محترم قوه قضائیه، ما مردم شهر خون وقیام، مستند به قانون مجازات اسلامی و مبانی فقه و شریعت اسلام، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اقدام غیرقانونی و خلاف شرع آقای مهدی کروبی که زمینه توطئه رسانه های معاند وضد انقلاب برای فضاسازی علیه نظام اسلامی را که به فرمایش امام راحل (ع) حفظ آن از اوجب واجبات است، مهیا نموده، می باشیم‏.

در حالی که صدها نفر از نمازگزاران این تومار را امضا کرده بودند، بعد از پایان نمازجمعه، مأموران اقدام به جمع آوری آن کردند‏.

‏متن کامل سخنرانی صانعی در گرگان به صورت چاپ شده در میان نمازگزاران این هفته نماز جمعه قم توزیع شد و به طوماری نیز در محل ورودی نماز جمعه نصب شد که نمازگزاران در اعتراض به اهانت به رییس‌جمهوری توسط صانعی، به امضای این طومار اقدام کردند‏.

در این طومار آمده بود: ریاست محترم قوه قضائیه، با توجه به سخنرانی آقای صانعی در گرگان و اتهام به نظام اسلامی در قتل افراد بی گناه، دفاع و تحریک براندازان وعوامل کودتای مخملی وتوهین تلویحی به مقام معظم رهبری و اهانت وقیحانه به رییس جمهور، خواهشمند است گروهی موضوع را بررسی کرده و بر اساس موازین اسلامی وی را محاکمه کنید. استمرار غفلت در قبال این افراد، خسارت های جبران ناپذیری را در پی دارد‏.‏

این طومار نیزکه توسط صدها نفر امضاء شده بود، توسط گروه دیگری از مأموران جمع آوری شد‏.‏

مأموران همچنین فردی را که در حال توزیع اطلاعیه علیه اظهارات موهن صانعی بود؛ دستگیر کردند.

یکی از روحانیون حوزه علمیه قم نیز در خیابان ارم با یکی از اعضای دفتر آیت الله صانعی به صورت لفظی درگیر شد که با وساطت دیگر نمازگزاران، این درگیری پایان یافت‏.

در اطلاعیه استانداری قم آمده بود: با توجه به شرایط حساس کنونی که کشور و مسوولان نیاز به آرامش دارند، برگزاری هرگونه تجمع و راهپیمایی در قم، غیرقانونی است و مردم قم برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب ازشرکت در راهپیمایی غیرقانونی خودداری نمایند‏.‏

همچنین نیروی انتظامی استان قم نیز از تربیون نماز جمعه با قرائت اطلاعیه ای اعلام کرد که با هرگونه راهپیمایی یا تجمع غیرقانونی برخورد خواهد شد‏.‏

صانعی هفته گذشته که در جمع تعدادی از روحانیون در گرگان سخنرانی می کرد، با اتکا به یک مثال در میانه سخنان خود حرف های خود را ادامه داد و در پایان سخن، به این تمثیل استناد کرد.

صانعی با اشاره به مراسم تحلیف رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی گفته بود:‏ ‏...‏در مجلس در مقابل قرآن به خدا سوگند می خورند، این هم کفاره داره، هم معصیت کبیره است‏.‏ اون وقت چطور روز از نو روزی از نو؟ این از حرامزاده گی اش است، دروغ میگه‏!‏ و الا امام زمان رو می بینه‏.

هر چند دفتر صانعی طی نامه ای این مطلب را تکذیب کرده است اما فایل صوتی و تصویری سخنان وی حتی در سایت های منتسب به جناح اصلاح طلب موجود است‏.‏


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ