سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 78
کل بازدید : 474585
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


تذکرات پی در پی به روزنامه همشهری برای رعایت نکردن اصول حرفه ای و سیاسی مثمر ثمر واقع نشده و این روزنامه همچنان به ادامه مشی گذشته خود در دامن زدن به برخی حواشی و مطالب انحرافی ادامه می دهد.

به گزارش جهان، این روزنامه که تا کنون به دلیل سیاه نمایی نسبت به اقدامات دولت اخطارهای متعددی دریافت کرده است این بار و درست در زمانی که آتش التهابات اخیر فروکش کرده و موج انتخاباتی سبز و فیروزه ای به تاریخ پیوسته است با انتشار مطالبی به زنده کردن این جریان فروخفته دست زده است. به طوری که روح این مطالب در حمایت ازمیرحسین موسوی و انتقاد وتخریب دیگر باره دولت دهم و دکتر احمدی نژاد به تحریر در آمده است.

این گونه ناهماهنگی های همشهری با تفکرات مدیران ارشد شهری تهران آن قدر رو به فزونی نهاده که طی روزهای گذشته در خبرهای منتشره اعتراض جمعی از اعضای شورای شهر نسبت به سمت و سوی مطالب همشهری به گوش رسیده و پس از آن خانه تکانی جدی در همشهری آغاز شد. اما با این وجود به نظر می رسد توجه بیشتر مسئولان رسانه ای شهرداری به مطالب منتشر شده در ارگان رسمی شان از القای التهاب و تفرقه دوباره در جامعه از سوی این روزنامه پرتیراژ جلوگیری کند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ