سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474617
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


عضو کمیسیون سیاست داخلی مجلس در گفت‌وگو با رجانیوز
مهدی هاشمی باید به دادگاه احضار شود/ مشارکت صلاحیت فعالیت ندارد

عضو کمیسیون سیاست داخلی مجلس با بیان این که علاوه بر مهدی هاشمی، موسوی و کروبی نیز باید محاکمه شوند، اظهار داشت: با توجه به فعالیت های مغایر با ارزش‌های انقلاب از سوی حزب مشارکت، این حزب صلاحیت ادامه فعالیت ندارد.

مهدی کوچک‌زاده در گفت‌وگو با رجانیوز در خصوص دادگاه روز گذشته که برخی از عوامل آشوب‌ها در آن اعتراف کردند، با اشاره به بردن نام برخی از اشخاص در اعترافات به عنوان تحریک کنندگان از جمله مهدی هاشمی اظهار داشت: نکته مهم این است که علاوه بر مهدی هاشمی که نقش او از ابتدا هم مشخص بود، باید افرادی همچون میرحسین موسوی که هنوز هم در حال انجام مأموریت‌های قبلی خود است و کروبی نیز به دادگاه احضار شوند و در خصوص فعالیت های مغایر با قانونی که انجام دادند، پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: حجت ما برای این کار، فرمایش رهبر مقام معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه پس از انتخابات است که فرمودند اگر این رفتارها ادامه یابد، خسارات وارد شده مشمول خودشان هم خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با طرح این سؤال که چرا دستگاه قضایی تاکنون اقدام به بازداشت این افراد نکرده است، تصریح کرد: کاری که موسوی، خاتمی، کروبی و فرزندان هاشمی انجام دادند، بر کسی پوشیده نیست بنابراین این انتظار از دستگاه قضایی هست که این افراد را هم دستگیر کرده و محاکمه کند.

کوچک‌زاده با اشاره به سخنان اخیر رئیس جدید قوه قضائیه تاکید کرد: همانطور که آقای لاریجانی اعلام کردند و گفتند که هر کسی تخلف کند، با او برخورد خواهد شد، انتظار داریم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد و همه آن کسانی که به این نظام خیانت کردند، در برابر ملت به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سؤال که با توجه به نقش برخی احزاب اصلاح‌طلب در هدایت آشوب‌ها، آیا این احزاب نباید لغو مجوز شوند، گفت: البته این تصمیم به دادگاه و هیئت منصفه باز می گردد اما آنچه مشخص است این است که حزبی که در کارنامه‌اش از ابتدا تا کنون چیزی جز مخالفت با نظام و توطئه علیه ارزش‌های انقلاب نبوده، صلاحیت ادامه فعالیت ندارد و باید لغو مجوز شود.

این نماینده مجلس همچنین به جلسه کمیته رسیدگی به وضعیت بازداشت شدگان مجلس با کروبی اشاره کرد و گفت: مطالبی که کروبی در نامه نوشته بود، حتی برای خودش هم محرز نشده و در این جلسه هم گفته در خصوص اینکه تجاوزی صورت گرفته یا نه به قطعیت نرسیده ام.

وی افزود: با این اوصاف، آقای کروبی نه تنها حرکتی غیرقانونی انجام داده بلکه از لحاظ شرعی نیز مشکل دارد و طبق قانون باید محاکمه شود.

کوچک‌زاده تصریح کرد: کروبی هم پیش از انتخابات و هم پس از انتخابات تحرکاتی را انجام داد، بعد هم که با انتشار آن نامه و عدم اثبات آن، قصد صدمه به حیثیت نظام را داشت و هنوز هم آن پروژه را ادامه می دهد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ