سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474655
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


زاکانی ذهن نمایندگان را مخدوش کرد

نماینده مینودشت با اشاره به اظهارات زاکانی که در مخالفت با بهبهانی سخن می‌گفت، عنوان کرد: زاکانی بعد از سخنرانی خود با اسنادی که صحت آنها مشخص نشده ذهینت نمایندگان را تا حدودی مخدوش کرد.

به گزارش فارس، سیدنجیب حسینی نماینده مینودشت در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در تذکر آئین‌نامه‌ای با استناد به بند 5 ماده 23 که نظارت بر انجام امور مربوط به گزارشها و چاپ و توزیع آن است، اظهار داشت: آقای زاکانی که به عنوان مخالف حمید بهبهانی وزیر پیشنهادی راه و ترابری سخن می‌گفت از حق خود استفاده کرد و مسائلی را مطرح کرد اما پس از سخنرانی خود با استقرار در صندلی قریب به دو ساعت اسنادی را که صحت و سقم آنها مشخص نشده با نمایندگان در میان گذاشتند.

وی ادامه داد:‌اگر آقای زاکانی اسنادی در دست داشتند ضرورت داشت اسناد خود را به هئیت رئیسه مجلس می‌دادند تا هیئت رئیسه مجلس اگر گزارشی داشت به نمایندگان مجلس ارائه می‌کرد.
این نماینده مجلس همچنین گفت که نزدیک به دو ساعت آقای زاکانی جمع زیادی از نمایندگان را دور خود جمع کرد و در واقع ذهنیت دوستان را نسبت به بهبهانی تا حدودی مخدوش کرد.

حسینی در عین حال تصریح کرد: خواهش دارم که هیئت رئیسه اجازه ندهد مطالب اینچنینی تکرار شود.

لاریجانی در واکنش به تذکر حسینی گفت: ما نمی‌دانستیم که آقای زاکانی اسناد و مدارکی در خصوص بهبهانی دارند، آقای زاکانی در صحبت‌های خود گفتند که بنده این ادعا را دارم که اگر آقای بهبهانی در صحبت‌های خود انکار کند بنده اسناد و مدارکی دارم ارائه کنم که بهبهانی در صحبت‌های خود پاسخی به این مسئله ندادند لذا عملیاتی رخ نداد که ما واکنشی نسبت به این مسئله داشته باشیم.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ