سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474654
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


آخوندهای جعلی در خدمت دیکتاتورهای سیاسی (خبر ویژه)

شبکه رسانه ای عنکبوت همچنان تلاش می کند از طریق گفت وگو و استفتا و نظرخواهی از چند روحانی نمای پا به رکاب! مشروعیت نظام اسلامی را- به خیال خود- به چالش بگیرد. در این داد و ستدهای رسانه ای، طرف پرسشگر که نوعاً یک روزنامه و سایت زنجیره ای با شبهات از پیش پردازش شده است سراغ عناصری نظیر منتظری، بیات و... می رود تا از آنها چنین القا شود که جمهوریت و اسلامیت یا مقبولیت و مشروعیت در جمهوری اسلامی مقابل هم قرار گرفته اند و بنابراین نظام، مشروعیت ندارد.
در همین راستا منتظری اخیراً مدعی شده بدون انتخاب مردم جمهوری اسلامی نه مشروعیت دارد و نه مقبولیت. اسدالله بیات هم در گفت وگو با روزنامه زنجیره ای اعتماد گفت: حکومت زمانی مشروع است که قانونی باشد. اگر شما مشروعیت را به معنای قانونیت گرفتید طبیعی است که در جایی که مردم مسلمانند حکومت مشروعشان حکومتی است که تقید بر مفاهیم دینی دارد. ما چنین چیزی نداریم که بین مشروعیت و مقبولیت فرق بگذارند.
بازی با کلمات جمهوریت و اسلامیت یا مشروعیت و مقبولیت و القای تقابل این دو در نظام جمهوری اسلامی که بنیان آن از همان سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با پروژه مشترک ضد شیعی و ضد انقلابی «سیا» و «اینتلیجنت سرویس» گذاشته شد در حالی است که همین طیف از سرویس دهندگان به شبکه جنگ روانی دشمن، علناً به مقابله با نتایج انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری برخاسته و همسو با دشمنان برای نقض حق و انتخاب مردم فعالیت می کنند. بنابراین به جای تحریف و طرح غلط صورت مسئله باید از این حضرات پرسید تکلیف عدالت نزد کسانی که قانون و رأی و انتخاب 24 میلیونی مردم را یکجا زیر پا می گذارند و به تضییع حق می پردازند، چیست؟ آیا آنها با حمایت از برخی دیکتاتورهای سیاسی که دنبال گردن کلفتی و غصب قدرت هستند، شایستگی یدک کشیدن عنوان روحانیت- افتا و مرجعیت که جای خود دارد- هستند؟ طبیعی است که رویه چنین کسانی نه مقبولیت دارد و نه مشروعیت، نه با اسلام سازگار است و نه با دموکراسی و جمهوری. چه رسد به این که به زیور خدمتگزاری برای مستکبران عالم نیز آراسته شود.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ