سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 78
کل بازدید : 474573
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه



 

روسیه: ایران نه تهدید می پذیرد و نه منزوی شدنی است (خبر ویژه)

وزیرخارجه روسیه تنها راه حل عاقلانه چالش هسته ای ایران را دیپلماسی دانست و گفت: ما در مسکو معتقدیم این مشکل تنها با روش های سیاسی و دیپلماتیک قابل حل است.
سرگئی لاوروف طی سخنانی در انستیتو دولتی روابط بین الملل مسکو اظهار داشت: «در رابطه با ایران باید گفت که ما جایگزین معقولی برای راه حل سیاسی-دیپلماتیک برای مشکل برنامه هسته ای آن نمی بینیم. بهترین روش برای تاثیرگذاری، نه منزوی سازی و نه تهدید توسل به زور، بلکه جذب گسترده به همکاری است. تنها بدین ترتیب می توان نقشی عینی در امر حمایت از ثبات و امنیت داشت.»
در همین حال صدراعظم آلمان در دیدار رئیس جمهور فرانسه گفت: ایران باید به روشنی بیان کند که حاضر به گفت وگو با جامعه بین الملل (!؟) است. اگر آنها حاضر به مذاکره نباشند در نشست گروه 8 که ماه جاری برگزار خواهد شد، مشورت های تازه ای در مورد تحریم و مجازات های سنگین تر انجام خواهد گرفت.
سارکوزی هم در این ملاقات گفت: جمهوری اسلامی باید واقف به این نکته باشد که قصد ما کاملاً جدی است.
دعوت ایران به مذاکره با چاشنی بی پشتوانه و توخالی تهدید در حالی است که کشورهای غربی تا چند سال پیش برای تعلیق غنی سازی و توقف برنامه هسته ای، اقدام به تهدیدهای توأم با اولتیماتوم می کردند اما رفتار مقتدرانه و عزتمندانه نظام اسلامی باعث شد تا رفتار آنها اندکی مدنی تر و عاقلانه تر شود. در عین حال در زمینه مذاکره نیز باید گفت که ایران در این زمینه همواره آماده مذاکرات بوده اما طرف غربی بعضاً دچار سوءتفاهم شده و به توقف مذاکرات مبادرت می کرده- گویا که آب حیات را از ایران دریغ می دارد!- اما پس از مدتی با پی بردن به خبط خود، مجدداً - و با اصرار- خواستار از سرگیری مذاکرات می شده است. اکنون هم ظاهراً فازی از جنون ادواری مذکور سپری شده و فاز دیگری از آن آغاز شده است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ