سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 474415
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه




رئیس‌جمهور: بعداز انتخابات مقتدرترین نظام دنیا شدیم

رییس‌جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر اطلاعات با بیان اینکه "امروز مسئولیت‌ها خیلی سنگین است"؛ تصریح کرد: همه عقلای دنیا فهمیدند که ملت ایران و جمهوری اسلامی پس از انتخابات، مقتدرترین نظام دنیا شده است.

به گزارش رجانیوز، دکتر محمود احمدی‌نژاد در این مراسم که مسئول دفتر مقام معظم رهبری، اعضای جامعه اطلاعاتی، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران نهادها و سازمان‌های کشوری و لشکری حضور داشتند؛با تاکید بر اینکه در نظام ولایی، همه سرباز امام عصر(عج) هستند، خاطرنشان کرد: ‌سربازی در کسوت گمنامی زیباترین خدمت و سربازی در نظام ولایی است.

احمدی نژاد ولایت فقیه را حلقه اتصال حکومت با امام دانست و اظهارداشت: ساختن ایران با معیارهای مهدوی، فلسفه حکومت در دوران غیبت و مأموریت روشن حکومت اسلامی است.

رییس‌جمهور گفت: الگوی مطلوب، قله حرکت و هدف غایی ما، تحقق جامعه جهانی مهدوی است و خداوند همه عالم را خلق کرده که به این هدف برسند.

احمدی‌نژاد برافراشته شدن پرچم مهدویت در جهان را مأموریت نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: یگانه‌پرستی و توحید، اخلاق در کار و برپایی عدالت، شاخص‌ها و ستون فقرات جامعه مهدوی است.

رییس‌جمهور با توجه به موقعیت کنونی جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز مسئولیت‌ها خیلی سنگین است؛ همه عقلای دنیا فهمیدند که ملت ایران و جمهوری اسلامی پس از انتخابات، مقتدرترین نظام دنیا شده است.

وی خطاب به کارکنان وزارت اطلاعات گفت: باید تراز اهداف جمهوری اسلامی در ابعاد کمی و کیفی گسترش یافته و از همه ظرفیت‌ها برای انجام مأموریت ها استفاده کرده و به بالاترین مدارج علمی و اطلاعاتی دست یابید.

رییس‌جمهور همچنین از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای وزیر سابق اطلاعات تشکر و قدردانی نمود و حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی را به عنوان وزیر جدید اطلاعات معرفی کرد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ