سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474704
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


شبکه ایران: عبدالله ناصری، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین مدعی شد که جبهه اصولگرایی به دنبال خانه‌‌نشین کردن جریان اصلاح‌طلب است.

عضو شورای بنیاد باران بدون اشاره به تلاش سران اصلاح‌طلب برای تضعیف و حذف ولایت فقیه به عنوان میراث گرانقدر امام راحل، جریان اصلاح‌طلبی را برخواسته از بستر امام خمینی(ره) دانست و مدعی شد که اصلاح‌طلبان به دنبال حفظ آرمان‌های امام هستند.

ناصری البته به جبهه‌گیری گسترده همفکران خود در دهه اخیر در مخالفت با آرمان‌های امام و انقلاب و ادعاهایی همچون "افکار امام خمینی به موزه رفته است"، هیچ اشاره‌ای نکرد.

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین که تاکنون جز انکار افشاگری‌های هم‌حزبی‌هایش در دادگاه‌ها، هیچ پاسخی به اتهامات علیه این سازمان نداده، در اظهاراتی تامل برانگیز اصولگرایان را متهم کرد که می‌خواهند یک جریان جدید را در درون خود به وجود بیاورند تا جریان اصلاح‌طلبی را از تاریخ محو و آن را خانه‌نشین کند.

عضو بنیاد باران حتی مدعی شد که جبهه اصولگرایی قطعا در این زمان نیز این خط و جریان فکری را دنبال می‌کند.

وی سران چپ این جریان ادعایی را باهنر و لاریجانی و جریان راست آن را سران دولت توصیف کرد و گفت: وجه مشترک این دو جریان عدم باور و اعتقاد راسخ به جمهوریت و اصالت آن در نظام دینی است.

این عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین اضافه کرد: بزرگان اصلاح‌طلب از جمله سید محمد خاتمی بارها تاکید کردند که دعوای امروز حذف جمهوریت است که دغدغه امام بود.

وی البته در مورد اتهامات بزرگ رئیس بنیاد باران که از سوی ابطحی و سردار جعفری مطرح شد، همانند محمد خاتمی، سکوت کرد.

ناصری بدون اشاره به شکست‌های پی‌در‌پی جریان اصلاحات در شش انتخابات اخیر، یک ادعای دیگر را به اظهاراتش افزود و به ایلنا گفت: اقبال عمومی به جریان اصولگرایی کاهش یافته است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ