سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474604
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه



 

سران اصلاحات به خارج بیایند جمهوری اسلامی به زانو درآمدنی نیست (خبر ویژه)

یک عضو حزب منحله توده با وجود ستایش از مواضع کروبی و موسوی تأکید کرد: جمهوری اسلامی را نمی توان در خیابان ها به زانو درآورد.
رضا فانی یزدی که در سال های اول انقلاب مدتی در زندان بوده و هم اینک با گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان همکاری می کند، طی تحلیلی در یکی از سایت های ضد انقلاب می نویسد: بیانیه ها و سخنرانی ها و اظهارات آقایان موسوی، کروبی و خاتمی در روزهای گذشته قابل تقدیر بوده و بیانگر شجاعت و پایداری آنهاست. جنبش نیاز به استمرار رهبری دارد و این رهبری متأسفانه هیچ جایگزینی در داخل و خارج از کشور ندارد.
این ضد انقلاب مقیم کالیفرنیا درباره دعوت برخی جریان های ضد انقلاب برای اخلال در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: مردم را به خیابان ها و دعوت به تظاهرات روز قدس نکشانید. روز قدس جولانگاه شما نیست، روز تدارک رژیم است. همراه آنها نشوید و حامیان را برای مقابله به مکانی که هیچ کنترلی بر آن ندارید، نکشانید.
وی می افزاید: رژیم را در خیابانها نمی توان به زانو درآورد. هنوز میلیونها نفر در توهم اسلامی بودن حکومت و رهبران دینی آن هستند و متأسفانه مردم از این حکومت روی برنگردانده اند. طرفداران حکومت، همگی مزدور نیستند. هنوز بسیاری بر این باورند که مخالفین حکومت مخالف ارزش های دینی و باورهای مقدس هستند. رهبران جنبش نباید مخاطبانشان را فقط در میان بخش کوچکی از طبقات متوسط کلان شهرهای کشور جستجو نمایند. این بخش توان مقابله با هواداران رژیم را ندارد.
این توده ای سابق خواستار فریبکاری شد و مدعیان اصلاح طلبی را دعوت کرد تا شماری از روحانیون را وادار به تحصن در برخی مراکز مذهبی کنند تا به این ترتیب به مردم چنین القا شود که نظام با نیروهای مذهبی درگیری دارد.
وی همچنین خواستار انتقال بخشی از رهبری اپوزیسیون به خارج از کشور شد و نوشت: نباید منتظر نشست خاتمی و موسوی و کروبی را هم یکی یکی دستگیر کنند. حضور بخشی از رهبران جنبش سبز در خارج از کشور، نه تنها وجود آنها را برای آینده جنبش محفوظ می دارد که به وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر نیروهای داخل و خارج کمک می کند.
وی خواستار خروج موسوی و کروبی و خاتمی از کشور به صورت عاجل شد و نوشت: غفلت از این کار می تواند غیر قابل جبران باشد و پیامدهای آن بیش از هر کسی دامن خود این اشخاص را خواهد گرفت.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ