سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 78
کل بازدید : 474592
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


حاج منصور ارضی: خط دهنده اصلی آشوب ها موسوی خویینی هاست

"حاج منصور ارضی" مداح اهل بیت (ع) با تاکید بر لزوم شناخت عوامل فتنه، خط دهنده اصلی آشوب های پس از انتخابات را موسوی خویینی ها دانست و گفت: پرونده همه اینها موجود است.

به گزارش ایرنا، حاج منصور ارضی، شب گذشته در مراسم احیای شب قدر (23 رمضان)در مسجد ارک تهران پیش از آغاز مناجات خوانی، با اشاره به گزارش هیئت سه نفره قوه قضاییه در خصوص پیگیری ادعاهای کروبی ،گفت: این فرد که با ادعاهای بی اساس خود آبروی نظام را به بازی گرفت، باید محاکمه شود و به جرم افترا حد شلاق بر او جاری شود تا دیگر کسی جرات نکند اینطور حیثیت نظام را به بازی بگیرد.

وی به قضیه مصاحبه خبرنگاری از صدا و سیما در دهه 60 در خصوص الگوی زن ایرانی و پاسخ آن زن که اوشین را الگوی زن ایرانی دانست اشاره کرد و گفت: در آن قضیه امام راحل (ره) موضع گیری تندی داشتند و فرمودند که اگر مصاحبه شونده و مصاحبه گیرنده با علم و اطلاع این کار را کرده اند، هردو مرتد هستند و باید اعدام شوند.

حاج منصور ارضیدر ادامه این مراسمبا تقدیر از مراجع عظام، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، نوری همدانی و جوادی آملی گفت: امسال خوشبختانه مراجع عالیقدر زحمت کشیده اند و برنامه های خوبی برای صدا و سیما در ماه مبارک رمضان تولید کرده اند که نسبت به گذشته بسیار سازنده و مفید بوده است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ