سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 474457
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


صهیونیست‌های مقیم نیویورک
نباید اجازه دهیم احمدی‌نژاد سخنان نیشدارش را علیه ما تکرار کند

کنگره یهودیان جهان [WJC] که در نیویورک مستقر است، در بیانیه‌ای از جامعه بین‌الملل خواست که سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل را تحریم کنند و به وی اجازه ندهند به راحتی اظهاراتش را بیان کند.

رئیس جمهور ایران، قراراست 23 سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند. ب همین منظور، رونالد لودر از تمامی رهبران کشورهای جهان خواست که سخنان احمدی‌نژاد را تحریم کند.

رونالد لاودر، "رئیس کنگره یهودیان جهان" از رهبران کشورهای عضو سازمان ملل درخواست کرد: "ما از رهبران کشورهای جهان در سازمان ملل می خواهیم که از سخنرانی رئیس‌جمهور ایران به‌خاطر اینکه از هر فرصتی استفاده می‌کند تا سخنان نیشدار و تهدیدهای خود را ابراز کند، جلوگیری به عمل آید."

رئیس کنگره یهودیان جهان افزود: "اعضای این مجمع جهانی نباید به احمدی‌نژاد اجازه دهند که انتقادهای خود را در مقابل آنها ابراز کنند و باید جلوی او را بگیرند."

وی در پایان گفت: «ما از رهبران سازمان ملل متحد می‌خواهیم تا پیامی محکم برای احمدی‌نژاد بفرستند که به‌طور مرتب از این نشست‌ها برای گسترش سخنان طعنه‌آمیز و انتقادهای گزنده، تهدیدات توصیف‌ناپذیر استفاده می‌کند.»

به گزارش رجانیوز، در آستانه سفر رئیس‌جمهور ایران به نیویورک، نهادهای صهیونیستی برای خنثی کردن اثرات فوق‌العاده این نشست به تکاپو افتاده و در تلاش هستند با پررنگ کردن حاشیه‌ها، اصل سفر و اظهارات احمدی‌نژاد را تحت‌الشعاع قرار دهند.

 

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ