سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 80
کل بازدید : 474541
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


خواهش می کنیم به ما جایزه ندهید !

نامه ای تحت عنوان «بیانیه بیش از صد شاعر در تحریم جوایز شعر دولتی» منتشر شده است که در آن عده ای از افراد غیرشاخص و ناشناخته، از برگزارکنندگان جشنواره های ادبی دولتی خواسته اند تا به آن ها جایزه ای داده نشود!

کیهان نوشت:این اقدام قابل توجه که آمیخته با شوخی، توهم و خودشیفتگی است و امضاکنندگان آن قصد مهم جلوه دادن خود را دارند در حالی انجام گرفته که اصلاً در بین اسامی تحریم کننده جوایز دولتی به زحمت می توان نام آنها را به عنوان شاعر شناسایی کرد.

تحریم جشنواره های هنری دولتی، یکی از تمهیدات عده ای معدود از فعالان فرهنگی و هنری به نشانه اعتراض به رأی ملت ایران در انتخابات اخیر است. این عده با انتشار بیانیه هایی درصدد تحریم رویدادهایی چون دوسالانه کاریکاتورتهران، جشنواره فیلم مستند و حال جوایز شعر دولتی برآمدند، اما این اقدامات تنها نوعی تلاش برای سوق دادن فضای جامعه به سمت ناآرامی و التهاب است، وگرنه خود افراد تحریم کننده می دانند که عدم حضور آن ها، نه تنها هیچ آسیبی به این جشنواره ها و جوایز نمی زند که در بسیاری موارد، به سلامت و شأن هنری این رویدادها کمک هم می کند.

گفتنی است پیشنهاد اینگونه تحریم ها ابتدا از سوی رادیو فردا-وابسته به سازمان سیا- ارائه گردید که با بی اعتنایی افراد مطرح در عرصه های هنری روبرو شد.

شایان ذکر است که برخی از امضاءکنندگان این نامه ضمن آن که شاعر نیستند، از کارکنان دولت نیز هستند و بسیار تعجب آور و غیرقابل توجیه است که دولت به حضور افرادی در ابواب جمعی خود تن می دهد که نه فقط آشکارا جمهوریت نظام اسلامی را نفی می کنند، بلکه مشروعیت نظام را هم به پیروی از سفارش سازمان سیا زیرسوال می برند. اینگونه افراد به گواهی برخی از شواهد و قرائن موجود از حمایت های مالی برخی از کانون ها - به بودجه 400 میلیون دلاری سازمان سیا توجه کنید- بی نصیب نمی باشند، بنابراین مقامات مسئول دولتی چگونه حضور این افراد را از کیسه بیت المال تحمل می کنند و در وانفسای مشکل اشتغال، جای آنها را به جوانان متعهد و کارآمد نمی سپارند؟!


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ