سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 474071
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


کروبی نامزد جایزه صلح نوبل!

پایگاه اطلاع رسانی نشریه فرانسوی "نوول اوبزرواتور"، نوشت: کمپین اینترنتی جمع آوری امضا برای معرفی "مهدی کروبی" به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سایت "تویتر" قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نوول اوبزرواتور روز دوشنبه نوشت: طراحان این کمپین امیدوارند تا مهدی کروبی به دلیل تلاش شایان توجه اش در زمینه حقوق بشر در ایران، به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل، معرفی شود.

این گزارش با اشار به "کاربرد بالای این سایت در میان مخالفان رژیم ایران و محمود احمدی نژاد"، نوشت: این کمپین اینترنتی روز گذشته بر روی سایت قرار گرفته و تاکنون 200 نفر نیز آن را امضا کرده اند.

این نشریه فرانسوی نوشت: این در حالی است که تنها شخصیت های سیاسی، استادان و برندگان پیشین جایزه صلح نوبل، اجازه دارند اشخاص را برای دریافت این جایزه، پیشنهاد داده و معرفی کنند.

نوول اوبزواتور در ادامه افزود: بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت کشور ایران، مهدی کروبی با کسب 85/0 (هشتاد و پنجم صدم) درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری، جایگاه چهارم را در میان سایر نامزدها، کسب کرد و نامزد اصلاح طلب دیگر با کسب 31 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت.

رسانه های غربی در حالی از احتمال اعطای جایزه صلح نوبل به مهدی کروبی خبر می دهند که وی طی ماه های اخیر اتهامات متعددی را علیه نظام اسلامی مطرح کرد اما نتوانست آن ها را ثابت کند.

 

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ