سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 474057
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


تلاش صهیونیست ها برای تولید شیرین عبادی دوم (خبر ویژه)

یک نشریه فرانسوی از کمپین اینترنتی جمع آوری امضا برای معرفی «مهدی کروبی» به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل خبر داد!
پس از طرح ادعاهای سراسر کذب و بی اساس کروبی درخصوص وضعیت برخی بازداشت شدگان اخیر و تلاش وی برای تأمین خوراک تبلیغاتی بیگانگان به منظور متهم کردن نظام اسلامی به نقض حقوق بشر در ایران، این بار ظاهراً از آن سوی مرزها عده ای درصدد قدردانی از وی برآمده و نام او را به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سایت «تویتر» قرار داده اند.
این اقدام در حالی انجام گرفت که تنها شخصیت های سیاسی، استادان و برندگان پیشین جایزه صلح نوبل اجازه دارند اشخاص را برای دریافت این جایزه، پیشنهاد داده و معرفی کنند.
پایگاه اطلاع رسانی نشریه فرانسوی «نوول اوبزرواتور» در این رابطه نوشت: کمپین اینترنتی جمع آوری امضا برای معرفی مهدوی کروبی به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سایت تویتر قرار گرفت.
نوول اوبزرواتور روز دوشنبه نوشت: طراحان این کمپین امیدوارند تا مهدی کروبی به دلیل تلاش شایان توجه اش در زمینه حقوق بشر در ایران(!!) به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل، معرفی شود.
این نشریه فرانسوی در ادامه افزود: براساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت کشور ایران، کروبی با کسب 85/0 درصد آرا (زیر یک درصد) در انتخابات ریاست جمهوری، جایگاه چهارم را در میان چهار نامزد این انتخابات، کسب کرده است.
سوابق اعطای جایزه صلح نوبل نشان می دهد تنها کسانی این جایزه را دریافت می کنند که در خوش خدمتی برای غربی ها و مخصوصاً صهیونیست ها سنگ تمام گذاشته باشند. گفتنی است سیدمحمد خاتمی در واکنش نسبت به اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی این جایزه را بی ارزش و حاصل سیاست بازی مغرضانه غربی ها معرفی کرده بود.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ