سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 80
کل بازدید : 474534
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


مولانا: بعد از 5 سفر هنوز هیجان دنیا درباره سفر احمدی‌نژاد به نیویورک کم نشده است

پروفسور مولانا گفت: سفر امسال احمدی نژاد به نیویورک پنجمین سفر ایشان برای حضور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل است اما هنوز از علاقه و هیجان دنیا و مردم و حتی آمریکایی‌ها راجع به این سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک کاسته نشده است.

پرفسور حمید مولانا مشاور رئیس جمهور که در سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس درباره علل حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در هنگام سخنرانی اوباما در سازمان ملل گفت: گفتار و کردار آقای احمدی نژاد یکی است و طبیعتا از آنجایی که ایشان درباره همکاری کشورهای مختلف در سطح جهانی صحبت می‌کند لازمه این کار شنیدن سخنان سران دولت‌های مختلف دنیا است و طبیعی است که سخنان اوباما را هم بشنود.

وی با بیان اینکه این اقدام رئیس جمهوی اسلامی ایران بازتاب بسیار مثبتی در افکار عمومی دنیا داشته است، افزود: سفر امسال آقای احمدی نژاد به نیویورک پنجمین سفر ایشان برای حضور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل است اما هنوز از علاقه و هیجان دنیا و مردم و حتی آمریکایی‌ها راجع به این سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک کاسته نشده است.

این استاد ارتباطات دانشگاه‌های آمریکا تصریح کرد: اگرچه اوباما یک چهره جدید است و طبیعتا باید در رسانه‌ها نسبت به سایر روسای جمهور بازتاب بیشتری داشته باشد. اما امروز در همه رسانه‌ها بیشترین صحبت‌ها نه فقط برای اوباما بلکه درباره اوباما و احمدی نژاد بوده است و این یک فرصت هم برای آمریکا و هم برای ایران است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ