سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 80
کل بازدید : 474530
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


توهم جمعیت سبز

یکی از ابعاد مهم «توهم سبز»، توهم میزان جمیعت آنهاست. بعد از یک ماه تبلیغات وسیع اسرائیل و اصلاح طلبان، جمعیتی در حدود شش تا هفت هزار نفر در روز قدس جمع می شوند. جمعیت آنقدر کم است که حتی رهبران سبز بیش از پنج دقیقه نمی توانند در میان جماعت عصبی راه پیمایان دوام بیاورند و به زور گاز اشک آور و چماق پلیس از دست مردم می گریزند. اما نکته لطیف آنجاست که توهم سبز اصرار دارد با کمک فتوشاپ ثابت کند که تهران روز سبزی را به سر برده است. (به لینک  http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=26305 مراجعه شود)

نماز جمعه تاریخی به امامت رفسنجانی را به یاد آوریم. نمازی که ادعا شد میلیون ها نفر در آن شرکت کرده اند. اما نمازگزارانی که با کفش نماز می خواندند آن قدر ناچیز بوند که حتی فتوشاپ هم نتوانست یک عکس معمولی از خیابان طالقانی بعد از تقاطع وصال برای آنها بسازد، تا مشخص شود نمازی با ابعاد همیشگی برپا شده است.

یا ماجرای طنزی که روزنامه اعتماد ملی ادعا کرد که در مراسم مسجد قبا، در کوچه قبا صدها هزار نفر شرکت کرده اند! و بعد عکس های آن منتشر شد که جماعتی کمتراز پانصد نفر حتی کوچه قبا را هم پر نکرده اند.

توهم استادیومی

در آخرین نمونه، موج سبز با اراده امت اسلامی در روز قدس به کف تبدیل می شود. مغز پسته ای ها در حالیکه مشغول کار با فتوشاپ برای لاپوشانی افتضاح به بار آورده بودند، متوجه می شوند که پخش مستقیم بازی استقلال به دلایل فنی انجام نشده است. مغزهای پسته ای به کار می افتد و در سلسه توهمات خود افشا می کند که ده ها هزار تماشاگر سبزپوش در استادیوم حاضر هستند و صدا و سیما نمی تواند بازی را پخش کند! ساعتی بعد از پخش فیلم بازی پرده ای دیگر از توهمات سبز کنار می رود تا کلکسیون توهمات سبز، با اضافه شدن نوع استادیومی آن، تکمیل شود.

چه باید کرد؟

در قبال توهم سبز چه باید کرد؟ توهمی که از صدر تا ذیل این جریان بی ریشه را گرفته است. یک راه، راهی است که نیروهای حزب اللهی در پیش گرفته اند و آن افشای دروغ های موسوی و طرفداران بی منطقش است. اما تجربه نشان داده است که این راه، پاسخ مناسب نمی گیرد. یعنی هرچند که برای عموم مردم برای شناخت جریان نفاق سبز موثر است اما برای خود این افراد مناسب نبوده و نیست.

نگارنده فکر می کند که دوستان حزب اللهی ما به جای بحث های بی پایان و افشاگری های هر روزه دست به دعا بردارند و برای شفای امراض قلوب سبز دوستانمان به درگاه پروردگار عالم روی آورند تا شاید خداوندگار فکری به حال این جماعت کند.

با این کینه ها و لج بازی ها بعید است که از دست بشریت کاری ساخته شود، مگر آنکه خداوند کاری کند. انشاءالله


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ