سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 474200
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


احمدی‌نژاد:اوباما رسما به شکنجه زندانیان در آمریکا اعتراف کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران در تشریح تعارض رسانه‌های غربی در برخورد با موضوع آزادی اطلاع‌رسانی گفت: در نشست اخیر سازمان ملل آقای اوباما رسما اعتراف کرد که در داخل آمریکا شکنجه وجود دارد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در سومین مجمع عمومی سالانه اتحادیه رادیو تلویزیون‌های کشورهای اسلامی با اشاره به سفر اخیر خود به نیویورک، گفت: در این سفر، ما با چندین گروه از رسانه‌ها، تقریبا تمام رسانه‌های آمریکایی مصاحبه داشتیم؛ همه اینها چهار تا سوال بیشتر نداشتند و سئوال‌ها کاملا یکسان بود و در بعضی‌ها ترتیب سوال‌ها نیز مثل هم بود؛ من از آنها سوال کردم که شما چطور رسانه مستقل هستید و کدام یک از این سوال‌ها سوال‌های مردم است؛‌ درحالی که همه این سوال‌ها، سوال های دولتهایشان و خواست دولت ها و سیاست های دولت‌هایشان است.

وی افزود: به یکی از دوستان به مزاح گفتم ما وقتی می‌بینیم همه سوال‌هایشان مثل هم است، باید یک سوال چند جوابه برای رسانه‌های آمریکایی طراحی کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد:‌ گفتم چند احتمال است یک اینکه در آمریکا همه مردم یکجور و عین هم فکر می کنند و تفاوت و اختلاف نظری نیست و سیصد میلیون عین هم فکر می‌کنند و خدای متعال یک قالب گذاشته و 300 میلیون قالب زده، دوم اینکه رسانه‌ها همه مال یک گروه و یک نفر و تنها اسمشان متفاوت است و سوم اینکه در یک نقطه ای با هم هماهنگ می شوند و چهارم همه اینها با هم هستند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اصلا ما رسانه بی‌طرف نداریم و مگر می تواند رسانه‌ای بی‌طرف باشد، اظهار داشت: می‌گویند جریان اطلاع‌رسانی آزاد؛ پس چرا ده روز ماجرای خانم مروه را پنهان کردید و پنهان کردند، آن هم یک جنایت بزرگ.

وی افزود: می‌بینید همین الان در اروپا کسانی که نسبت به ماجرای هولوکاست تشکیک می‌کنند زندانی می‌شوند، حتی اگر استاد دانشگاه یا نماینده مجلس باشند؛ کافی است در کشورهای من و شما یک نفر به هر دلیلی به زندان برود، چه غوغایی در دنیا درست و چه گریه‌ها می‌کنند و چه اشک‌ها می‌ریزند.

رئیس جمهور تصریح کرد: شما دیدید در همین نشست سازمان ملل آقای اوباما (رئیس جمهور آمریکا) رسما اعتراف کرد که در داخل آمریکا شکنجه وجود دارد و در سخنرانی سازمان ملل، ایشان اعلام کرد دستور داده‌ام از این به بعد شکنجه در آمریکا ممنوع شود و معنایش این است که شکنجه هست؛ اما می‌بینید که رسانه چه می‌کند، حالا اگر در کشورهای شما یک زندانی در داخل حمام زندان زمین بخورد و گوشه پایش خراش بیفتد چه بلایی سر کشورهای شما و کشورهای مستقل می آورند.

وی ادامه داد: باورم این است که زرادخانه های هسته ای و تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک یک طرح فریب است و زرادخانه اصلی جبهه استکبار، زرادخانه رسانه ای است؛ از اصل یک خبر دروغ را جعل و با تکرار، آن را تبدیل به سند می کنند و با استناد به آن حمله می کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مسئولیت شما و ما بسیار سنگین است تصریح کرد: بشریت در آستانه انتخاب جدیدی قرار گرفته است؛ رسانه‌های پاک، انسانی و مومن به اندیشه الهی و توحیدی مسئولیتهای سنگینی به عهده دارند و با همت رسانه ها باید حجاب‌های ضخیم جهل و تحمیل جهل به بشریت دریده شود؛ اجرای این مأموریت نیازمند برنامه‌ریزی، انسجام و هوشمندی است.

وی با اشاره به اینکه بعضی رسانه های کشورهای اسلامی هم فریب شبکه های رسانه ای استکبار را می خورند و در همان مسیر حرکت می کنند، گفت: امروز مأموریت شما فقط اطلاع‌رسانی نیست بلکه در کنار آن فرهنگ‌سازی و پشتیبانی از ملت‌های مظلوم و پشتیبانی از اندیشه های الهی، انسانی و ارزش‌های متعالی از ماموریت‌های شما است.

احمدی‌نژاد افزود: باور ما این است نظام مادی رو به افول بوده و همه نشانه های اضمحلال امپراتوری ثروت، قدرت و رسانه آشکار شده است؛ بنیان های نظری اندیشه دموکراسی لیبرال و لیبرال دموکراسی در حال متلاشی شدن است و جهان در آستانه انتخاب جدید قرار دارد؛ پس شما باید همت کنید و یار و چشم بیدار ملت ها برای رسیدن به انتخاب درست باشید.

 

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ