سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474630
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


در بررسی های انجام شده مشخص شده است برخی از دستگیرشدگان در مراسم روز 16 آذر دانشگا ها ،ازدانشجویان یک نهاد آموزشی غیردولتی بوده وبرخی دیگر نیز از برخی شهرهای مجاور پایتخت به تهران انتقال یافته اند.
یک منبع مطلع در گفتگ و گو با«جوان آنلاین» گفت :در بین دستگیرشدگان افرادی وجود دارند که از یک نهاد آموزشی که در تهران و شهرهای اطراف آن  به تحصیل مشغول هستند به مراسم 16 آذر برخی دانشگاه های تهران به شکل سازماندهی شده عزیمت کرده اند.
وی در این رابطه گفت براساس تحقیقات بدست آمده مشخص گردیده است که برخی مسئولین ستاد کاندیدای اصلاح طلبان در شهرستان ها طی دو سه هفته گذشته جلسات منظمی را برای هماهنگی جهت تجمعات روز 16 و 17 آذر انجام داده بودند.در این جلسات اقدامات توجیهی جهت جذب اعضاء جدید و همچنین سازماندهی نیروها برای عزیمت به تهران اخذ شده است.
وی همچنین گفت، بررسی شعارها ی روز 16 آذر،تصویب پوسترهای مربوط به این روز،پوشش رسانه ای در فضای مجازی،اطلاع رسانی برای حضور در مراسم ،چگونگی به بیرون کشاندن مراسم به خارج از دانشگاه و...از جمله مواردی بوده که در این جلسات پی گیری شده است.
این منبع آگاه در ادامه با بیان اینکه در 14 آذر سرگروه های این فرقه در شهرستان ها جهت توجیه نهایی به تهران اعزام شده اند،اظهارداشت:این افراد در تهران پس از برگزاری جلسه با سران ارشد این فرقه به این نکته توجه داده شده اند که هدف نهایی باید جذب و ثبت بی شمار دانشجویان در دانشگاه ها باشد.
وی تصریح کرد،تلاش برای بیان شعارهای ساختار شکن،عصبانی ساختن طیف مقابل برای حمله به خود از تاکیداتی بوده که در دستور کار این افراد بوده است.در خاتمه گفت بزودی اطلاعات جدیدتری درباره رابطه تشکیلاتی این افراد برای آشوب سازی در دانشگاه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ