سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474624
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ضابطان در حال تکمیل پرونده این متهمان برای ارسال آنها به دادگاه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ضابطان در حال تکمیل پرونده این متهمان برای ارسال آنها به دادگاه هستند.
عباس جعفری دولت آبادی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع احمد قاسمی سرپرست قدیم دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی و عباس ذاقلی سرپرست جدید این دادسرا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا مبنی بر این که تعداد دستگیرشدگان چند نفر است، اظهار داشت: تعداد دقیق متهمان را بعد از صدور کیفرخواست اعلام می‌کنیم چون تحقیقات ادامه دارد.
دادستان تهران در عین حال گفت که اتهام این افراد محرز است و آنها نیز خودشان در این زمینه اقرار کرده‌اند.
دادستان تهران در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر این که پس از سخنان رییس قوه قضاییه درباره اهانت به ساحت امام چه اقداماتی انجام شده است، اظهار داشت: بعد از این که مردم و علما به حق به توهین به ساحت امام واکنش نشان دادند و نیز با توجه به انتظاری که از دستگاه قضایی داشتند به مامورانی که این پرونده را تشکیل دادند موکدا اعلام شد تمامی کسانی که اهانت کرده‌اند شناسایی شوند.
این مقام قضایی تصریح کرد: یکی از متهمان نیز در همان روز دستگیر شد که اکنون در زندان است و قرار است این پرونده به سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال شود.
دادستان تهران با بیان این که اخبار قطعی در این زمینه را دادستانی اطلاع رسانی خواهد کرد، افزود: مردم مطمئن باشند نسبت به کسانی که به حضرت امام (ره) و مسوولان ارشد نظام اهانت کرده‌اند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.
وی افزود: این حق مردم است که در این زمینه از دستگاه قضایی مطالبه داشته باشند که ان‌شاء الله دستگاه قضایی با سرعت و قاطعیت اهانت کنندگان را به سزای اعمالشان خواهد رساند و در حوزه این جرایم هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.
دادستان تهران پیش از پاسخ به سووالات خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه نیز در سخنانی به اهانت کنندگان به ساحت امام (ره) هشدار داد و گفت: تجربه انقلاب ثابت کرده است هرکس در برابر امام ایستاده نابود شده است.
جعفری دولت آبادی خطاب به اهانت کنندگان گفت: از سرنوشت منافقین، بنی صدر و لیبرال‌ها که به زباله‌دان تاریخ رفته‌اند درس عبرت بگیرید.
این مقام قضایی تصریح کرد: فرزندان امام زنده‌اند و نمی‌گذارند به آرمان‌های امام اهانت شود مگر از روی اجساد ما رد شوند.
جعفری دولت آبادی اظهار داشت: یک انقلاب الهی با چهار تا حرف و تعرض از بین نمی‌رود، فرزندان امام محکم ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند.
دادستان تهران در عین حال از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی مانند فیلم و عکس دارند که در این زمینه می‌تواند به کشف سرنخ‌هایی در مورد اهانت کنندگان کمک کند به دادستانی تهران اعلام کنند.
این مقام قضایی گفت: مردم، علما و مسوولین مطمئن باشند دادستانی تهران در برابر تعرض به امام و رهبری ساکت نمی‌نشیند و با قاطعیت برخورد می‌کند.
دادستان تهران در عین حال از مردم خواست همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند آرامش خود را حفظ کنند.
جعفری دولت آبادی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر تاکید کرد: هیچ کس در دستگاه قضایی در حاشیه امن قرار ندارد و اگر جرمی مرتکب شود مصون از تعقیب نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا این مقام قضایی اضافه کرد: نام‌ها و نشانه‌ها همه پشت در دادگاه قرار دارد اما اگر کسی بخواهد با عنوان و مقامش وارد دادگاه شود اشکال ایجاد می‌شود.
دادستان تهران تصریح کرد: امروز برخی ابا دارند به دادگاه و نزد قاضی بیایند. قوه قضاییه باید محکم بایستد تا صاحبان قدرت و ثروت بفهمند باید نزد قاضی حاضر شوند.
این مقام قضایی گفت: این که عده‌ای فکر کنند چون حامیانی دارند احضار نمی‌شوند، درست نیست.
وی در عین حال اظهار داشت: البته ما نیز نباید از راه عدالت خارج شویم.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ