سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 54
کل بازدید : 474104
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


اعتراضات به روند فعالیت های ساختارشکنانه میرحسین موسوی در میان سران جبهه اصلاحات به نقطه تصمیمات جدیدی رسیده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،دریکی از مذاکرات بین سران جبهه اصلاحات که پس از هتک حرمت به تمثال امام راحل(ره) انجام شده،تندروی موسوی در ماه های گذشته دلیل این مساله عنوان شده است.در این مذاکرات یکی از چهره های روحانی مایل به جریان اصلاحات به گفتگوی خود با میرحسین موسوی اشاره کرده و گفته است:من پس از 13 آبان با موسوی صحبت کردم و به او گفتم این اعتراضات خیابانی مدیریتش دیگر در دست تونیست.شما دیگر نمی توانید این فضای بوجود آمده را جمع کنید،بهتر است سریعا مسیر خود رااز این افراد و جریانات جدا کنید.
وی در ادامه به گفته های موسوی اشاره کرده و تصیرح کرده است:موسوی به من گفت شما نگران نباشید،من می توانم این ها راجمع کنم.

این گزارش حاکی است ،یکی از مقامات سابق اجرایی کشورهم با انتقاد از موسوی خطاب به روحانی اشاره شده گفته است:من هم نگرانی های شما را دارم،ادامه این مساله قابل توجیه نیست،من هم با موسوی صحبت کردم ،همان حرفی که به شما زده را به من هم گفت ،این «...» نمی فهمد که چکارمی کند.این آقا رسما ما را به جائی رساند که هرروزباید یک مساله ای راجمع کنیم.

گفته می شود در ادامه این مذاکرات تصمیم گرفته شده است که یک گروه موثر دوم خرداد به دیدار موسوی رفته و آخرین اتمام حجت ها را با وی داشته و به وی گفته شود که ادامه این مساله باعث خواهد شد که اصلاحات سفره خود را از وی جداکند.

همچنین این افراد بر این نکته تصریح کرده اند  که نباید در بیان انتقادات به حاکمیت فیتیله را پائین بکشیم و آنها فکر کنند که ما کوتاه آمده ائیم و داریم عقیب نشینی می کنیم.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ