سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 54
کل بازدید : 474111
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


دعوت به گسترش آشوب به بهانه حمایت از امام‌(ره)

عباس حاجی‌نجاری

تحولات روزهای اخیر که نشان‌دهنده اعتقاد قلبی مردم و فعالان سیاسی کشور به آرمان‌های انقلاب و نظام است بیش از گذشته دشمنان نظام اسلامی و سرپل‌های داخلی آنها را نسبت به ادبار اجتماعی مردم به جریان فتنه‌ نگران کرده است. به رغم اینکه در طی هفته‌ها و ماه‌های قبل، رسانه‌های بیگانه با طرح مکرر شعارهای پیاده نظام فتنه در داخل که مفهوم آن عبور از نظام و ارزش‌های اسلامی بود، می‌کوشیدند تا نشان دهند مردم ایران از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند، اما نگرانی آنها از خالی شدن صحنه و فاصله گرفتن معدود افراد باقی‌مانده سبب شده است که موضعی معکوس انتخاب کنند. پس از آنکه برخی از سران داخلی فتنه و رسانه‌های بیگانه مدعی شدند که اهانت به تصویر امام کار مخالفین جنبش به اصطلاح سبز است، روز گذشته رسانه‌های بیگانه در یک خط خبری و تبلیغی کوشیدند تا عوامل داخلی را به برگزاری یک راهپیمایی در داخل تحریک و تشویق کنند. سایت رادیو فردا وابسته به سازمان سیا با خبری تحت عنوان «کروبی و موسوی خواستار مجوز راهپیمایی از وزارت کشور می‌شوند» کوشید تا برای این راهبرد جدید خود بستر اجتماعی فراهم کند.
این رادیو سپس با پیش بینی احتمال عدم موافقت مسؤولان اجرایی با این تحرک منافقانه عوامل فتنه، از قول کروبی نظام را تهدید کرده و می‌نویسد: «در صورت مخالفت، ما نمی‌توانیم عواقب حضور خودجوش مردم را به عهده بگیریم و هرگونه اتفاقی که برای مردم انقلابی ایران بیفتد مسؤولیتش متوجه آقایان است.» رادیوی وابسته به سازمان سیا سپس پیشداوری کرده و مدعی می‌‌شود که: مقام‌های جمهوری اسلامی نگران هستند که در صورت صدور مجوز راهپیمایی برای طرفداران گروه‌های اصلاح طلب موج وسیع معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به خیابان‌ها سرازیر شده و علیه مقام‌های این کشور و سرکوب شش ماهه، دست به اعتراض گسترده بزنند.
در مورد این راهبرد جدید سازمان سیا و پنتاگون به سران داخلی فتنه نکات زیر قابل ذکر است:‌
1- به رغم ادعا در مورد نگرانی از اهانت به تصویر حضرت امام (ره)، سران داخلی در زمانی که تصاویر آن در رسانه‌های وابسته به بیگانه نشان داده می‌شد هیچ واکنشی نشان ندادند و به ویژه زمانی که در ماه‌های اخیر میراث امام (ره) یعنی نظام جمهوری اسلامی و شعارهای استراتژیک آن توسط عوامل داخلی فتنه زیر سؤال می‌رفت آنها رأساً از این اقدامات و شعارهای ساختارشکنانه حمایت می‌کردند.
2- مضمون بیانیه‌های سران داخلی فتنه طی ماه‌های اخیر چیزی جز تشویق به ایجاد شورش و تحریک عوامل خیابانی نبود؛ بیانیه‌هایی که ضمن نادیده گرفتن صریح قوانین مقررات نظام، اصول مصرح قانون اساسی را نیز نادیده می‌انگاشت.
3- روند حوادث اخیر نشان دهنده عبور باقی مانده عناصر خیابانی از سران داخلی فتنه است. این عناصر به جای آنکه به سران فتنه از منظر یک ایدئولوگ نگاه کنند بیشتر به دنبال استفاده ابزاری از نام و نماد آنها بودند. این نکته‌ای است که شخصیت‌های منطقی‌تر گروه موسوم به اصلاح‌طلب به آن اعتراف دارند که کار از دستشان خارج شده است.
4- نکته قابل توجه دیگر اینکه رادیو فردا متعلق به سازمان سیا با اشاره به سخنان دو روز قبل موسوی از قول او ملتمسانه از معدود هواداران باقی مانده می‌خواهد تا به آشوب‌های خیابانی ادامه دهند و جالب این است که او در این سخنان هنوز به حمایت از کسانی تأکید می‌کند که ماه‌هاست با شعارهای هنجار‌شکنانه از نظام اسلامی عبور کرده‌اند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ