سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474030
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


شنیده های خبرنگار جوان آنلاین حاکی ازآن است که فتنه گران فرقه موسوی تدارکات وسیعی برای روز عاشورا داشته اند و یکی از این برنامه پروژه کشته سازی با هدف ایجاد آشوب و بلوا در روزهای پس از عاشورا بوده است.بنابر این گزارش پس از ناکامی این سناریو در روزهای 13 آبان و 16 آذر جریان فتنه در جلسات محفلی خود پس از فوت حسینعلی منتظری به این نتیجه رسید که باید برای ادامه اغتشاشات و مناسبت سازیهای بعدی چند کشته در روز عاشورا داشته باشند.این گزارش می افزاید در این جلسات حتی تصمیم گرفته شد اگر نتوانستند نظام را به برخورد با خود ترغیب کنند باید با خودزنی و کشته سازی جعلی همچون سایر کشته سازیهای گذشته به ادامه اغتشاشات دامن بزنند.
مشاهدات خبرنگار جوان حاکی از آن است که رفتار اراذل وابسته به فرقه موسوی به شدت وحشیانه،خشن و تحریک آمیز بوده است به طوریکه بارها مشاهده شد که در برخی از تجمعات با سنگ پراکنی از پشت به سمت اغتشاشگران موجبات مجروحیت آنها را فراهم می کردند . حتی در برخی موارد مشاهده شد که برخی از خودروهای مشکوک با حرکت مستقیم به سمت اغتشاشگران باعث جراحت آنها می شدند. از سوی دیگر مشاهده شد که اراذل اجاره ای فرقه موسوی مجهز به سلاح گرم بوده اند و حتی در میدان امام حسین به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرده اند.شنیده های خبرنگار جوان نیز از سوی دیگر حاکی از آن است چند تن از عوامل فرقه موسوی توسط اراذل اجاره ای از بالای برخی پلها به پایین پرتاب شده اند تا پازل سناریوی کشته سازی توسط فرقه سبز کاملتر شود.

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ