سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 474047
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


حامیان فرقه موسوی در روز عاشورا از توهین به مقدس ترین مقدسات مردم هم کم نگذاشتند.به گزارش خبرنگار جوان آنلاین امروز همزمان با ظهر عاشورا حامیان حسین موسوی  در خیابان انقلاب با توهین به قرآن و پاره کردن آن در مقابل چشم عزاداران ابی عبدالله(ع) چهره ای دیگر از عناد خود با دین را به نمایش گذاشتند.
در همین راستا یک کارشناس مسائل امنیتی در گفتگو با جوان آنلاین ضمن تائید خبر فوق گفت:توهین فرقه موسوی به مقدسات امر جدیدی نیست و این مسئله از زمانی آغاز شد که  شاخه ویژه بهائیت در ستاد این کاندیدا در ایام انتخابات تشکیل شد . وی افزود :این فرقه برای حمله به مقدسات مردم در روز عاشورا از مدتها قبل برنامه ریزی کرده بودند اما بدلیل اینکه از حمایت قاطبه مردم به دور هستند هرگز در این امور موفق نمی شوند. این کارشناس مسائل امنیتی در مورد نقش بهائیت در توهین به مقدسات گفت: خطی که فرقه موسوی در حمله به مقدسات مردم دنبال می کند دقیقا همان خطی است که فرقه ضاله بهائیت سالهاست به دنبال آن می باشد.وی افزود:شواهدی در دست است که ارتباط فرقه بهائیت با فرقه موسوی و پیوند استراتژیک این دو فرقه را نشان می دهد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ