سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474029
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


مهدی کروبی با صدور بیانیه ای که مشخصا از سوی برخی از نزدیکان بین منتظری برایش نوشته شده است (چه اینکه خود کروبی توانایی قلمی نوشتن متن خاصی را ندارد!) سعی کرد وحشی گری عده ای از اراذل و اوباش را که با حمایتهای امثال وی جسارت اهانت و هتاکی به مقدسات اسلام و ارزشهای انقلاب را پیدا کرده اند توجیه نموده و این جنایت ها را به حکومت نسبت دهد.
با انتشار این بیانیه و مماشات بی مورد قوه قضائیه با کروبی در افتراهای متعدد و زمینه سازی های وی برای هتک حرمت اسلام و انقلاب، به نظر می رسد  وی  تلاش وصف ناپذیری را برای بازداشت شدن و تبدیل شدن شیخ ساده لوح به اسطوره معاندان و دشمنان کشور آغاز کرده است که البته راه به جایی نخواهد برد!
کروبی دراین بیانیه هتاکانه ضمن اینکه خود را بعنوان شناسنامه انقلاب !!!معرفی کرده با حمایت از رژیم طاغوت و مقایسه با وضعیت فعلی به تبرئه رژیم منحوس پهلوی پرداخته است!
مهدی کروبی که در انتخابات با آرایی کمتر از آرای باطله رتبه پنجم ماراتن انتخابات را به دست آورده بود  همان ادعاهای قبلی خود که هرگز نتوانست آنها را ثابت کند تکرار کرده است.
کروبی در این بیانیه ساده لوحانه بدون اشاره به وحشی‌گری‌ها و خشونت‌های بی حد و حصر حامیان فرقه موسوی در روز شهادت ابی عبدالله (ع) خشونت را به ماموران انتظامی نسبت داده است! احتمالا شیخ در زمان وحشی گری‌های حامیانش در خیابان‌های تهران ظهر عاشورا را در منزل ویلایی خود در خیابان دیباجی به عزا نشسته بوده است! که موفق به تماشای دیدن هنرنمایی حامیانش در کف خیابان‌ها نشده است!
کروبی در این بیانیه که دیگران برایش نوشته‌اند از منتظری بعنوان مرجع تقلیدی مجاهد و مبارز و بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد کرده است! گویا نفاق در بین مدعیان رهبری فرقه سبز به صورت امری عادی تبدیل شده است. گویا شیخ  فراموش کرده که چه نامه‌ای در سال 67 به منتظری نوشته بود و یا مواضعش را در برابر منتظری فراموش کرده که امروز وی را تقدیس می کند. مشخص نیست باید دم خروس شیخ  ساده لوح را باور کنیم یا قسم حضرت عباسش را!؟

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ