سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 474626
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


شبکه ایران: به دنبال اصرار سران جریان اصلاحات بر حمایت از تندروی های گروه سبز و دفاع از هتاکی آنان در روز عاشورا، موج عظیمی از اعتراضات مردمی علیه آنان به راه افتاد که در اوج آن، سراسر ایران اسلامی در هفته گذشته شاهد راهپیمایی ده ها میلیونی مردم بود.

در جریان این راهپیمایی که علیه اقدامات سران فتنه و هتاکان به مقدسات انجام شد، جمعیت میلیونی پایتخت نشینان هم در چندین میدان اصلی شهر تجمع کردند و علیه فتنه گران شعار دادند.

در همین زمینه، سازمان "مردم‌نهاد اندیشه ولایت" اعلام کرد که این سازمان در جریان این راهپیمایی بزرگ "یک میلیون امضا" از شهروندان تهرانی جهت شکایت از سران فتنه جمع‌آوری و تقدیم مراجع قضایی کرده است.

به گزارش ایرنا مرکز اندیشه ولایت که این شکایت نامه را همراه با درخواست رسیدگی به آن تقدیم مراجع قضایی کرده است، خاطرنشان کرده که از حقوق تمامی شهروندان تهرانی برای به ثمر رسیدن شکایت آنان تا به آخر دفاع خواهد کرد.

شکایت این یک میلیون شهروند تهرانی که گفته شده در جریان آشوب های پس از انتخابات بیشترین آسیب جانی و مالی را دیده اند، در حالی به دستگاه قضا تقدیم شده که دادستان کل کشور هم، امروز خبر داد، "یکی از خواسته‌های به حق مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با سران اصلی آشوب‌ها است."

پیش از این هم آیت الله لاریجانی رویکرد سران فتنه را مانند منافقین اوایل انقلاب دانست و ضمن هشدار به آنان تاکید کرد که قوه قضائیه از این افراد پرونده های کافی در اختیار دارد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ