سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 54
کل بازدید : 474124
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


گروه سیاسی- حدود یک ماه پیش دادستان کل کشور در اولین نشست خبری خود هنگامی که سوالی مبنی بر اینکه "با توجه به توصیه های دادستان تهران برای بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی و نیز اظهارات چندی پیش پدر وی مبنی براستقبال از احضار فرزندش به مراجع قضایی برای روشن شدن موضوع، هنوز او به ایران بازنگشته است"، مواجه شد، گفت: "نباید جایگاهها مانع از رسیدگی به اتهامات افراد شود و تفاوتی نمی کند که کسی که اتهام متوجه اوست، پسر آقای هاشمی رفسنجانی است یاخیر."

وی اضافه کرد: "اگر ثابت شد اتهامی متوجه وی است، او باید مجازات شود و حتی مجازاتش باید شدیدتر از مردم عادی باشد اما اگر اتهامی محرز نیست و متوجه وی نیست، آن را نیز سریع تر اعلام کنند. چرا باید سالها در میان مردم این مطرح باشد که اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی رفسنجانی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و کسی به آن رسیدگی نمی کند."

وی از سیستم انتظامی و امنیتی کشور خواست اگر مدرکی دراین زمینه دارند، به دادستانی ارائه کنند تا تکلیف این پرونده هرچه زودتر مشخص شود.

محسنی اژه ای درعین حال تاکید کرد: اگر من قاضی باشم و اتهامی درمورد مهدی هاشمی ثابت شود، او را شدیدتر از دیگران مجازات می کنم.

اما در حالی که حدود یک‌ماه از این اظهارنظر دادستان کل کشو که جنبه دستوری نیز دارد، می‌گذرد، هیچ‌گونه خبری از احضار مهدی هاشمی توسط دادستان تهران منتشر نشده است.

هفته گذشته نیز در جریان حرمت‌شکنی‌های روز عاشورا، خبرگزاری فارس خبری را مبنی بر حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در میان اغتشاشگران منتشر کرد. این خبرگزاری همچنین فیلم کوتاهی را از حضور وی در این جمع منعکس کرد. فیلم

در عین حال، سایت خبری فیلتر شده آینده که به‌عنوان ارگان رسانه‌ای خانواده آقای هاشمی شناخته می‌شود، در واکنش به این خبر و فیلم، تلاش کرد صحت آن را زیر سوال ببرد و با درج تیتر "بازهم گاف در اغتشاش‌گر کردن فائزه هاشمی" و انتشار تصویری مبهم از فیلم و مقایسه آن با تصویر شفاف فائزه تاکید کرد که تصویر زن موجود در فیلم شباهتی به فائزه هاشمی ندارد.

این سایت نوشت: «رسانه های افراطی که علاقه زیادی به واردکردن فائزه هاشمی به اغتشاشات دارند پس از آنکه دیروز خبرحضور وهدایت اغتشاشات توسط وی را بصورت گسترده منتشرکردند امروز مستند این خبرصحیح را نیز منتشر نمودند. در فیلم منتشر شده توسط خبرگزاری ها وسایتهای حامی دولت فردی که بعنوان فائزه هاشمی مشخص شده است کوچکترین شباهتی به وی ندارد. خانم موجود در این فیلم که با مقنعه سبز وچادر مشکی حضور دارد کاملا متفاوت با فائزه هاشمی می باشد. این تفاوت بحدی است که با وجود فیلم برداری با کیفیت پایین وفاصله زیاد تفاوت چهره فرد مذکور با فائزه هاشمی مشخص است. فتنی است کمتر از دو روز قبل از انتخابات نیز این رسانه خبر فرار فائزه هاشمی از منتشرکردند که با وجود تکذیب وی حاضر شدن در روز رای گیری این رسانه حاضر به انتشار تکذیبیه نشدند.»

اما متعاقب درج این خبر و اقدام برای مخدوش کردن حضور فائزه هاشمی در میان حرمت‌شکنان روز عاشورا، فیلم جدیدی از وی بر روی اینترنت و ابتدا از سوی رسانه‌های همسو با جریان فتنه منتشر شد که تصویر او را با وضوح کامل در میان اغتشاشگرانی که مشغول آتش زدن اموال عمومی بودند، نشان داد. فیلم

فائزه که گویا این بار در پروژه مخدوش‌سازی اصلماجرا ناکام مانده بود، در نامه‌ای به مدیرعامل فارس بدون تکذیب قطعی حضور خود در میان حرمت‌شکنان عاشورا و یا تصریح بر جعلی و مونتاژ بودن فیلم، تصاویر منتشر شده را مجهول التاریخ خواند و البته توضیح نداد که که اگر تاریخ مورد اشاره رسانه‌های همسو با وی در این زمینه یعنی روز عاشورا درست نیست، وی چه زمانی در جمع اغتشاشگران بوده است.

وی در نامه خود نوشت: «گویا شایعه‌پراکنی و خبرسازی به اصطلاح خبرنگاران آن خبرگزاری و سایت‌ها و نشریات زنجیره‌ای هم‌سو که قطعا با اهداف و اغراض خاص سیاسی دنبال می‌شود، در خصوص اینجانب را پایانی نیست. این خبرگزاری و برخی نشریات هم‌سوی مدعی ارزشمداری با استناد به تصاویر مخدوش و مجهول‌التاریخ و با هدف تخریب خانواده اینجانب، بار دیگر اقدام به خبرسازی و استفاده ابزاری از دستگاه‌های امنیتی برای محق جلوه دادن شایعه سازی‌های دروغ خود نموده‌اند، به گونه‌ای که حضور در شمال کشور و همراهی با 15نفر از اقوام را مقدمه‌ای برای هدفی قرارداده‌اند که لابد برایشان مقدس است.
امید آن‌که به قول اباعبدالله الحسین در روز عاشورا، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.»

فائزه هاشمی در راهپیمایی غیرقانونی 25 خرداد حضور داشت و پس از آن نیز در تجمع غیرقانونی میدان ونک مردم را به ادامه حضور در خیابان‌ها دعوت کرد. وی همچنین در تجمع غیرقانونی روز 30 خرداد خیابان آزادی نیز حاضر بود که برای ساعاتی نیز بارداشت شد.

عدم هرگونه احضار و تشکیل پرونده برای فائزه هاشمی در حالی است که در پرونده بسیاری از زندانیان حوادث پس از انتخابات، حضور در این تجمع‌ها به‌عنوان یک اتهام و عمل مجرمانه قید شده است.

برخورد گزینشی با فائزه و مهدی هاشمی در حالی است که گفته می شود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از این در واکنش به احضار احتمالی فرزندانش بر عمل به این مساله مطابق قانون تاکید کرده بود و اکنون مشخص نیست در شرایطی که بسیاری از بازداشت‌شده‌های حوادث پس از انتخابات که در میان آنان، زنانی نیز دیده می‌شوند، با عناوین اتهامی مشابه ماه‌ها است در زندان به‌سر می‌برند، تعلل مقامات قضایی در برخورد با فائزه هاشمی و یا احضار مهدی هاشمی علی‌رغم تصریح مقامات ارشد این قوه بر چه اساسی است؟

این در حالی است که به نظر می‌رسد عدم برخورد قانونی با این افراد، آنان را با توهم نوعی حاشیه امن و مصونیت آهنین مواجه کرده و نه تنها این افراد از رفتار خود شرمنده نیستند، بلکه به شکایت و شکایت‌کشی از رسانه‌های افشاکننده جریان فتنه نیز اقدام کرده‌اند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ