سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 474166
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


پس از بیانیه موسوی که محل مناقشه جریان سبز شد به طوریکه بسیاری از آنها به قانونی شناختن دولت از سوی موسوی دراین بیانیه معترض بودند این بار مناظره کواکبیان و شریعتمداری موضوع دیگری بود که به ادامه این اختلافات منجر شد.

به گزارش ایرنا برنامه روبه فردا میزگردی سیاسی است که اخیرا اقدام به برگزاری مناظره میان چهره های دو جناح کشور یعنی اصولگرا و اصلاح طلب می کند و درآن بحث های سیاسی روز و انتخابات بی پرده مطرح می شود رویکردی که تنها در ایام انتخابات و آن هم برای کاندیداهای دیاست جمهوری مورد توجه قرار گرفت که به نظر می رسد دامنه این رویکرد به چهره های شاخص سیاسی کشور گسترانده شده است.

استقبال مردم از پخش این برنامه بسیار خوب بوده است، به طوری که به اذعان سایت هایی که در خارج از کشور اداره می شوند، هنگام پخش این برنامه میزان مخاطبان صدای آمریکا و بی بی سی در ایران به شدت کاهش می یابد.

شب گذشته حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب میهمان برنامه "روبه فردا"بودند که درمناظره ای جذاب پیرامون موضوعاتی مانند وابستگی سران فتنه به جریان استکبار، اشتباه موسوی خاتمی و کروبی در عدم مرزبندی با بیگانگان، حساسیت مردم نسبت به توهین به مقدسات، حماسه 9دی و پاسخ به اهانت ها، انحرافی بودن شعارهای جریان معترض پس از انتخابات، جدابودن مردم معترض از اغتشاشگران، دنبال کردن فرمول مدیریت فتنه توسط عناصر داخلی، ملاقات خاتمی با جورج سوروس، تاکیدبرقانونی بودن دولت، فصل الخطاب بودن بیانات رهبر انقلاب، تشکیل لویی جرگه ایرانی و عمل به مرّ قانون سخن گفتند.

بازتاب های این مناظره از دقایقی پس از پایان آن، در وبلاگ ها و برخی سایت های خبری آغاز شد، اما با مراجعه به سایت های حامی جریان فتنه به نکات جالبی در ستون نظرات کاربران آنها برمی خوریم.

تعداد کمی ازاین کاربران درحمایت از کواکبیان نظراتی مانند "دم کواکبیان گرم،چه عجب حرف خوب هم زد"، "خوب البته حرفای قشنگ هم زد مطمئن باشبید صحبت های کواکبیان تاثیرات خودشو گذاشته" و "درود بر کواکبیان" درج کردند. اما تعداد زیادی، با درج نظراتی مانند "بابا اصلاح طلب ها کواکبیان رو آدم حساب نمیکنن"، "جالبه هر وقت میخوان به اصطلاح ادعا کنن که به اصلاح طلبا هم تو صدا سیما فرصت میدن این ...، ... کواکبیان رو میارن"، "اگه ایشون واقعا جز اصلاح طلبا بود الان باید تو زندان باشن نه مجلس"، "واقعا بهتر از کواکبیان رو نمی تونستند دعوت کنند. طرف حرف زدن خوب بلد نیست"، "متاسفانه کواکبیان زیادی ذوب در ولایته به همین خاطر هم دعوت شده و هدف از دعوتش هم ایجاد تفرقه در جنبش بوده"، "همه چیز رو مردک قبول کرد.1- دولت قانونی است، 2- اغتشاشات به وسیله آمریکا هدایت می شده"، "کواکبیان دفاع بد صد بار بدتر ازحمله حریف و کاری تر از آن است"، "کواکبیان از طرف جنبش سبز صحبت نمی کرد و خودش هم گفت من نماینده کسی نیستم پس هر نظری داشت به سبزها ارتباطی نداشت، ببین حال و روز ما کجا رسیده که کواکبیان بیاد از ما دفاع کنه"، "بابا من این کواکبیان رو تو مجلس از نزدیک دیدمش. یک آدم تعطیلیه که نگوووووووو اینقدر بی ادبه. حزب باااااااااااااددددددد. خیلی هم خودش رو می گیره کواکبیان آدم بی اراده ایه"،."کلا کواکبیان چیزی در مایه های اصغرزاده حزب همبستگی هست که بیشترین ضربه ها را به اصلاحات زد و الان پیداش نیست"، "کواکبیان فقط به دروازه اصلاح طلبان گل زد! دولت رو قانونی انتخابات رو سالم .اغتشاشات رو کار آمریکا و..."، "دوستان کواکبیان را جدی نگیرید. خود کواکبیان هم خودش را جدی نمی گیرد. اصلاح طلب هم نیست. نقشش لوث کردن اصلاح طلبی است" باردیگرثابت کردند کواکبیان رو هم قبول ندارند،‌به نظر می آید خواسته های فردی از جناح خودشان مانند کواکبیان هم اونها را راضی نمی کنه.

درادامه یکی ازاین کابران پیشنهاد داد کواکبیان برای این مناظره مناسب نبود و باید صادق زیباکلام را می آوردند که بار دیگر این بحث هم محل مناقشه شد، به طوری که نظراتی مانند "صادق زیبا کلام رو می شناسی؟ ،صادق زیبا کلام هم تفاوتی با کواکبیان نداره اون هم ماله کشی می کنه" و "میشه یکی از ماله هاش رو بگی.واقعا جای تاسف داره افرادی مثل شما توی این جنبش هستند "مشاهده شد.

دراین لحظه اختلافات آن قدر بالا می گیرد که برخی کاربران به هم معترض می شوند، به طوری که یکی از کاربران نظری می گذارد مبنی براینکه "به جای اینکه بیایم افراد بیشتری رو به دور پرچم سبز خودمون جمع کنیم فقط به همه فحش میدیم".

اما در نهایت یکی از کاربران حرف دل بقیه را رو می کند و می نویسد "دوستان از کواکبیان به عنوان نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی نمی توان توقع داشت بیاد تو صدا و سیما مثل نوری زاده تو صدای آمریکا حرف بزنه".

یعنی در نهایت این جریان باردیگر اعتراف می کند که حرف آنها را افرادی خارج نشین مانند کدیور، بازرگان، گنجی، سروش، مهاجرانی و یا افرادی مانند نوری زاده که جاسوسی آنها برای اسراییل مسلم است، می زنند.

به نظرمی آید پروژه عبور از موسوی واقعیتی است انکارناپذیر به دلیل اینکه اخیرا مخالفت جریان فتنه با چهره های اصلاح طلب معتدل روبه فزونی گرفته که مخالفت آنها با مناظره کواکبیان با دیگر این موضوع را تایید می کند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ