سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 474452
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان در جریان سفر یک روزه خود به دوحه نانوسکوپ ساخت محققان کشور را که پیش از این به روسای جمهور ونزوئلا و برزیل نیز اهدا کرده بود به امیر قطر اهدا کرد که مورد توجه شیخ حمد بن ثانی آل خلیفه امیر قطر قرار گرفت.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در جریان سفر به قطر در کنفرانس خبری مشترک با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر با اشاره توانمندی کشور در ساخت و تولید دستگاه نانوسکوپ گفت: به جز ایران، تنها پنج کشور توانایی ساخت این دستگاه را دارند و این هدیه ای از فناوری ایران به قطر است که می توانید آن را در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استفاده قرار دهید.

رئیس جمهور در این کنفرانس خبری دستگاه نانوسکوپ را به امیر قطر هدیه کرد و اظهار داشت: این دستگاه هزار برابر قدرت بزرگ نمایی دارد و از آن در آزمایشات تخصصی پیشرفته استفاده می شود.

امیر قطر نیز پس از دریافت این هدیه خاطرنشان کرد: ایران در دهه 40 یعنی زمان جمال عبدالناصر دستگاهی را به قطر هدیه داد که ما هنوز از آن نگهداری می کنیم و خوشحال هستیم که امروز این هدیه را گرفتیم و از این هدیه نیز مراقبت خواهیم کرد.
 
دکتر احمدی نژاد پیش از این نیز دو نمونه از این نانوسکوپ را به رؤسای جمهور برزیل و ونزوئلا هدیه کرده بود.

طبق این گزارش، تولید نانوسکوپ ایرانی که با نام تجاری "نما" (‏NAMA‏) ‏عرضه می شود از اردیبهشت ماه 1386 آغاز شده است و تاکنون علاوه بر پیشرفتهای قابل ملاحظه ای که از نظر فنی داشته است، تعداد قابل توجهی از این دستگاه به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی داخل و خارج فروخته شده و به محققان فناوری نانو خدمات آنالیز ارائه می دهد.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ