سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 474146
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


به نام خدا

سلام یه سری خبر با کمی طنز از روزنامه کیهان تقدیم به چشم های با بصیرت

 

 

ابطحی: مار و میگی...؟! (خبر ویژه)

معاون حقوقی و پارلمانی دولت اصلاحات می گوید سال گذشته که به همراه سعید شریعتی در زندان به سر می برده، با خبر مهم فرزاد جمشیدی (مجری برنامه های سحر تلویزیون) غافلگیر شده است.
محمدعلی ابطحی در وبلاگ خود و در مطلبی با عنوان «توجه توجه، خبر مهم» می نویسد: «پارسال ماه رمضان نزدیکی های اذان بود. توی اطاق زندان، سعید شریعتی داشت نماز می خواند. صدای تلویزیون آرام بود. منم داشتم دعا می خواندم. این مجری خوش حرف سحرهای تلویزیون، آقای جمشیدی داشت حرف می زد، یک مرتبه گفت توجه توجه، به خبر مهمی که هم اکنون به دستم رسیده توجه کنید. خبر مهم هم که معلومه برای زندانی چقدر مهمتره. سعید نمازش را ول کرد و منم دعایم را ]![ و هر دو رفتیم سراغ تلویزیون که صدایش را بلند کنیم. فکرمون صدجا رفت. خوب گوش دادیم، گفت هم اکنون از آسمان پیغام رسیده که خداوند آماده بخشیدن گناهان است. می توانید قیافه ما دوتا را حدس بزنید!»

 

تمام حکومت های خاورمیانه آمریکا را طرف بازنده جنگ عراق می دانند (خبر ویژه)

یک روزنامه فرانسوی اعلام خروج نظامیان آمریکایی از عراق و سخنرانی اوباما در این باره را فاجعه آمیز و توأم با سردرگمی دانست.
روزنامه لوموند در سرمقاله خود ذیل عنوان «در بغداد، گذار اما به کدام سمت» نوشت: قرار بود عراق جدید و پس از جنگ، جغرافیای سیاسی منطقه خاورمیانه را تغییر دهد و آن را به سوی دموکراسی رهنمون شود اما عکس این موضوع روی داده است.
لوموند اضافه کرد: نفوذ جمهوری اسلامی در عراق، پیامد فاجعه بار جنگ آمریکاست. نتیجه عملیات آمریکا، وضعیت اسفبار کنونی در عراق است. هیچ یک از انگیزه های عنوان شده از سوی جرج دبلیو بوش برای دست زدن به جنگ در عراق دارای پایه و اساس صحیح نبوده است.
از سوی دیگر سرهنگ رابرت مک گینس از استراتژیست های ارشد ارتش آمریکا ضمن تحلیلی در «هیومن ایونتس» تصریح کرد: سخنرانی اوباما فاقد عاجل ترین مشکل یعنی ایران بود. این یک اشتباه استراتژیک است که او اشاره ای به ایران نکرد.
پایگاه اینترنتی گلوبال پست هم با اعلام اینکه «جنگ عراق موجب به هم خوردن توازن استراتژیک منطقه خلیج فارس به نفع ایران شد» نوشت: ایران اکنون از این رهگذر به تحکیم نقش خود به عنوان قدرت مسلط منطقه ای می پردازد. و در مقابل منطقه برای منافع آمریکا بی ثبات تر از گذشته شده است.
گلوبال پست تصریح کرد: ایران بزرگ ترین کشور ذی نفع از ناکامی و بدشانسی آمریکا در عراق است. آمریکا، صدام این دشمن قسم خورده ایران را به زیر کشید و برای نخستین بار در تاریخ معاصر عراق یک دولت شیعی روی کار آمد. ایران اکنون میان همه جناح های شیعه نفوذ دارد. مردان کابالان استاد علوم سیاسی دانشگاه دمشق می گوید همه حکومت های خاورمیانه فهمیده اند که آمریکا در جنگ عراق شکست خورده است.

 

باز هم نشد که بشه! (خبر ویژه)

جریان فتنه پس از ناامیدی از سید حسن خمینی، به دنبال سوءاستفاده از برادر وی(سید یاسر) هستند.
جهان نیوز با اشاره به حضور سیدیاسر خمینی در خانه عناصری چون کروبی و جلایی پور و آرمین نوشت: دید و بازدیدهای وی مورد انتقاد بسیاری از دلسوزان و علاقه مندان به بیت حضرت امام قرار گرفته است. اطلاعات موثق و غیرقابل انکاری وجود دارد که عناصر مرتبط با فتنه برای استفاده ابزاری از سید یاسر خمینی برنامه ریزی های گسترده کرده اند. گفته می شود این تلاش بی وقفه زمانی آغاز شد که از همراهی همه جایی و همه زمانی سید حسن خمینی ناامید شده بودند.
براساس این گزارش «یکی از سران جریان اصلاحات صریحا اعلام کرده که از دیدارهای سید حسن در بیت رهبری نگران است. در این میان سید یاسر مدتی است که تلاش می کند خلأ سید حسن در این نقش آفرینی را پر کند. دید و بازدید با متهمان فتنه که تعدادی از آنها در مرخصی زندان بسر می برند، از جمله اقدامات سید یاسر در این دوران بوده است. با این حال این جلسات که از آنها عکس هایی هم تهیه شده است، نتوانست خیلی هم باب میل افراطیون سیاسی قرار گیرد، چه آن که در این دیدارها هیچ سخن ساختارشکنانه یا تند که فتنه گران بتوانند روی آن مانور کنند، گفته نشده است. در اغلب این دیدارها به چند عکس از سید یاسر اکتفا شده است».

کاتب خاتمی: موسوی! التماس نکن! (خبر ویژه)

زمزمه منافقانه وحدت و آشتی از سوی برخی عناصر فعال در فتنه 88، باعث هراس و نگرانی جریان های ضدانقلاب شده است.
به دنبال انتشار مقاله ای مزورانه از سوی «ا-ف» (از اعضای اصلی جریان فتنه در ستاد موسوی که در لندن به سر می برد) درباره لزوم مذاکره و آشتی در درون کشور، سایت گویانیوز به نقل از یکی از عناصر فراری نسبت به این زمزمه ابراز نگرانی کرد. بابک داد کاتب ویژه خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از همکاران روزنامه زنجیره ای سلام می نویسد: ماه ها از بیانیه هفدهم مهندس موسوی در دی ماه 88 می گذرد. در آن بیانیه که مورد انتقاد بسیاری هم قرار گرفت، آقای موسوی تلویحا خواهان مذاکره مخالفان با مقامات حکومت برای حل مناقشات شده بود. اما قبل از هر چیز خواهان به رسمیت شناخته شدن «بحران داخلی» توسط حاکمیت شده بود.حکومت بعد از صدور این بیانیه، مطابق معمول آن را ناشی از ضعف و زبونی جنبش سبز انگاشت و به هیچکدام از آن شروط وقعی ننهاد. بلکه بر شدت برخوردها، اعدام های ناگهانی و دستگیری های بیشتر افزود. اینک و بعد از گذشت نزدیک به هشت ماه از آن بیانیه نافرجام، زمزمه های مأیوس کننده ای از اردوگاه منسوب به آقای موسوی (سایت کلمه) شنیده می شود که دمیدن دوباره در بادکنک نازک و بی ثبات «مذاکره» است. آقای ]ف[ در این سایت، بر لزوم آشتی ملی و مذاکره با حاکمیت تأکید نموده و از «عزیزان!» دو طرف مناقشه خواسته است به مذاکره و صلح بپردازند. ظاهرا بهانه وی برای تکرار بی نتیجه این پیشنهاد، تهدیدات دشمن خارجی عنوان شده است. جالب اینکه حکومت هر بار بعد از شنیدن پیشنهاد آشتی و مذاکره، بر شدت خود افزوده و نشان داده گامی به عقب برنخواهد داشت. رجوع کنید به حوادث تلخ دی و بهمن ماه گذشته و عاشورا، اعدام های فوری معترضان و دستگیری های دوباره و... که بیانیه هفدهم میرحسین موسوی چگونه با شدیدترین وجهی پاسخ گرفت.
وی اضافه کرد: این مرتبه هم، به محض احساس ضعف جنبش در چند مصاحبه و مقاله و هنوز چند روز از انتشار پیشنهاد آقای ]ف[ در سایت کلمه نگذشته، می بینیم که تندی مأموران حکومتی در برخورد با سران جنبش سبز فزونی یافته است.
این آشوبگر فراری تصریح کرد: گویا برخی دوستان ظاهرا هنوز درنیافته اند که از حاکمیت اخراج شده اند و دیگر به هیچ قیمتی قادر نخواهند بود بر سر خوان حاکمیت بنشینند. گاهی مانندهای این آقایان از موضع حق به جانبی مثل عقلانیت و سیاست ورزی مدرن(!) اسرار درون خویش را فاش می کنند غافل از این که علاقه اپوزیسیون به سران جنبش دقیقا به دلیل همین خروج آنها از حاکمیت است. از دید حاکمیت هم این موضع فقط ناشی از ضعف اپوزیسیون و صرفا بهانه ای برای بازگشت رانده شدگان تلقی می شود. اگر مسئولانه سخن گفته شود هرگز از سایت متعلق به آقای موسوی (کلمه) نمک ناامیدی بر دل های خونین مخالفان پاشیده نمی شود.




+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ