سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 474438
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


به نام خدا
 

رییس‌جمهور آمریکا در سخنرانی تبلیغاتی خود در میان اعضای حزب کارگر این کشور اعلام کرد: آنها در مورد من مانند یک سگ صحبت می‌کنند. این جمله در متن سخنرانی از پیش تهیه شده من نبود، اما این موضوع حقیقت دارد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست ، باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا در سخنان خود در میان اعضای اتحادیه‌های کارگری در آمریکا با انتقاد از مخالفان خود در حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد که آنها در مورد من مانند یک سگ صحبت می‌کنند.

روزنامه واشنگتن پست در گزارش خود آورده است که در حالیکه اوباما با دو چالش تقویت اقتصاد ایالات متحده و حفظ کرسی‌های حزب دموکرات در کنگره در انتخابات ماه نوامبر روبروست، در سخنرانی آتشین روز دوشنبه خود در روز کارگر و در میان اعضای اتحادیه کارگری سعی کرد هر دو این هدف‌ها را پیگیری کند.

این روزنامه افزود: اوباما با دفاع از عملکرد خود و انتقاد از جمهوری خواهان و مخالفان خود در واشنگتن، آنها را متهم کرد که در مورد او مانند یک سگ صحبت می کنند.

رییس‌جمهور آمریکا در میان اعضای اتحادیه کارگری اعلام کرد که جمهوری‌خواهان  سعی دارند که سیاست‌های غلط اقتصادی آنها فراموش شود و آنان شرط بسته‌ا‌ند که شما از حالا تا ماه نوامبر که فقط دو ماه دیگر است، دچار مشکل فراموشی خواهید شد.

وی افزود: آنها در مورد من مانند یک سگ صحبت می‌کنند. این جمله در متن سخنرانی از پیش تهیه شده من نبود، اما این موضوع حقیقت دارد.

اوباما در ادامه اعلام کرد که شعار آنها این است: "نه ما نمی‌توانیم.. نه .. نه ... نه ..نه" و در پاسخ به رییس‌جمهور آمریکا حاضران در این جلسه تبلیغاتی شعار معروف رییس‌جمهور امریکا در انتخابات ریاست جمهوری یعنی "ما می‌توانیم" را فریاد زدند.

سخنرانی روز گذشته اوباما که در آن سعی کرد به حمله به جمهوری‌خواهان و انداختن تقصیرات بحران اقتصادی و دیگر مشکلات بر گردن دولت جمهوری‌خواه جرج بوش، از عملکرد خود دفاع کند، از سوی رسانه‌های آمریکایی بازگشت دوباره اوباما به روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و دادن وعده‌های جدید تعبیر شده است.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ