سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 474174
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


 

بنابر گزارش جنبش سرخ حسینی: پس انهدام شرکت هرمی مروج لوازم آرایشی "اوریف لیم"، توسط وزارت اطلاعات، سفیر کشور سوئد تحرکات قابل توجهی را برای آزادی سران دستگیر شده این شرکت در دستور کار قرار داده است.

گرچه سفیر این کشور با هماهنگی سران هرمی این شرکت در تهران قبل از انهدام شرکت جلسات متعدد و سفرهای مختلفی را برای مقامات و مسئولان ایرانی برنامه ریزی کرده بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش بر آب شد، اما اکنون نیز سفارت این کشور اروپایی در تهران فعالیت های خود به صورت جدی تر nر دستور کار قرار داده است.
 
سفیر سوئد اخیرا در نامه ای که خطاب به آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه نوشته خواستار آزادی هرچه سریعتر دستگیر شدگان، فعالیت مجدد این شرکت هرمی در تهران و همچنین رفع توقیف اموال کشف و ضبط شده از این افراد شده است گرچه بیشتر این نامه به تعیین تکلیف شبیه است تا درخواست بررسی و رسیدگی به پرونده!
 
پیگیری برگزاری جلسه میان مسئولان وزارت بازرگانی، وزارت اقتصاد و برخی نمایندگان مجلس از برنامه های آینده این سفارت است که برای آزادی دستگیر شدگان به کار بسته است.
 
این پیگیری های سفارت سوئد در تهران در حالیست که برخی دستگیرشدگان این شرکت هرمی در تهران اعترافات جالبی داشته اند که زوایای پنهان و واقعی فعالیت این شرکت هرمی لوازم ارایشی به زودی برای مردم روشن خواهد شد.

+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ