سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 474187
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


آمریکا به سفارتخانه هایش آماده باش داد

وزارت خارجه آمریکا از نمایندگی های سیاسی خود در خارج از کشور خواسته است آماده باشند تا در خصوص برآورد تهدیدات بالقوه برای آمریکایی ها، رایزنی های لازم را با دیپلماتهای دیگر کشورها صورت دهند. 
  
 
یک کشیش آمریکایی گفته است می خواهد در سالگرد واقعه تروریستی 11 سپتامبر دست به اقدام موهن آتش زدن قرآن بزند.

"مارک تونبر" از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه گزارش رسانه ها در خصوص درخواست مطرح شده از سفارتخانه ها و کنسولگریهای آمریکا در سراسر جهان را تایید کرد ولی از دادن هرگونه توضیح بیشتری خودداری نموده است.

از سوی دیگر فیلیپ کراولی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز عنوان کرد ما در خصوص سلامت دیپلماتها و شهروندان آمریکایی که به سراسر جهان سفر می کنند نگرانیهای گسترده ای داریم و نگران آن هستیم که احتمالا آنان در واکنش به اقدامی که احتمال دارد در روز شنبه انجام گیرد با واکنش های غم انگیزی مواجه شوند.

مقامات آمریکایی تاکنون فقط در قالب سخنرانی های خود، از تری جونز کشیش کلیسایی در یکی از شهرهای کوچک ایالت فلوریدا خواسته اند که از این اقدام موهن صرف نظر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این حرکت کشیش افراطی و فرصت طلب باعث رسوایی بیش از پیش مقامهای آمریکا شده است.

دولت آمریکا تحت عنوان اینکه عملیات تروریستی 11 سپتامبر توسط گروهک افراطی القاعده انجام گرفت، به خود اجازه داد دو کشور اسلامی را عملا نابود و هزاران مسلمان را بکشد. در پاکستان و یمن و سومالی نیز هواپیماهای بدون سرنشین این کشور هزاران نفر را کشتند.

اما اکنون می گوید کار این کشیش ارتباطی به دولت آمریکا و یا مذهب ندارد.

تبلیغات رسمی و غیررسمی دولت آمریکا هم در سالهای گذشته عملا همه مسلمانان را نشانه گرفته بود به گونه ای که اکنون حتی با ساخت یک مسجد در منهتن نیویورک مخالفت می شود.

بسیاری هم می گویند مخالفت شماری از مقامهای سیاسی و ارشد آمریکا با ساخت این مسجد و تحریکات آنان عملا به این کشیش فرصت طلب که فقط 50 پیرو در فلوریدا دارد، اجازه داد که حتی این اقدام موهن را مطرح کند.
بی تردید دولت آمریکا نمی تواند مسوولیت حتی طرح این اقدام نفرت انگیز کشیش آمریکایی را نپذیرد و آزادی را بهانه این حرمت شکنی ها قرار دهد.

چگونه با بازجویی و دستگیری روزانه دهها مسلمان در همین کشور به بهانه های واهی، آزادی انسانها در آمریکا نقض می شود اما جلوگیری از اهانت آشکار یک فرصت طلب افراطی، به بیش از یک میلیارد مسلمان، نقض آزادی در این کشور محسوب می شود؟

قطعا کسانی که در آمریکا زندگی می کنند، بی محتوا بودن این توجیه را بیشتر درک می کنند.

اکنون این ذهنیت تقویت شده که گردانندگان واقعی این سناریو نه یک کشیش فرصت طلب بلکه سیاستمداران شیطان صفتی هستند که برای رسیدن به اهداف شوم خود، به دنبال به راه انداختن جنگ تمدن ها و مذاهب می باشند. 


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ