سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 473956
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


 

وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با کشیش افراطی که فراخوان مراسم "قرآن‌سوزی " را در سالروز حملات یازده سپتامبر مطرح کرده بود، در رابطه با این اقدام هشدار داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "رابرت گیتس " وزیر دفاع آمریکا روز گذشته در گفت‌وگویی تلفنی با "تری جونز " کشیش کلیسای ایالت فلوریدا که فراخوان مراسم "قرآن‌سوزی " را در سالروز حملات یازده سپتامبر اعلام کرده بود، در رابطه با این اقدام هشدار داد.

"جف مورل " سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: گیتس در گفت‌وگو با این کشیش آمریکایی در رابطه با طرح قرآن‌سوزی ابراز نگرانی کرد و گفت که این اقدام جان نیروهای آمریکا را به خطر می‌اندازد، بویژه نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان.

سخنگوی پنتاگون افزود: وزیر دفاع آمریکا در ادامه از کشیش جونز خواست تا این طرح را هر چه سریعتر متوقف کند.

به دنبال این مکالمه تلفنی بسیار کوتاه، این کشیش نیز اعلام کرد که مراسم "قرآن‌سوزی " را متوقف کرده است.

اما مدت زیادی از این اظهارات وی نگذشته بود که اعلام کرد تنها در صورتی این مراسم را لغو می‌کند که پروژه ساخت مسجد و مرکز فرهنگی برای مسلمانان که قرار است در نزدیکی محل حادثه یازده سپتامبر اجرا شود، به منطقه‌ دیگری در این شهر منتقل شود.

تری جونز در ادامه در توجیه این اقدام خود گفت: مردم آمریکا نمی‌خواهند که این مسجد در این منطقه ساخته شود و البته مسلمانان نیز نمی‌خواهند که ما صدها قرآن را به آتش بکشیم.

این در شرایطی است که مراسم "قرآن‌سوزی " در این کلیسای کوچک در ایالت فلوریدا نه تنها توسط مسلمانان جهان بلکه توسط مردم دیگر ادیان نیز محکوم شده است. حتی مقامات آمریکا نیز که خود این پروژه جدید اسلام‌هراسی را در آمریکا کلید زده‌اند، به همراه مقامات دیگر کشورهای غربی در اقدامی برای تحریک افکار عمومی این اقدام را محکوم کردند.

دولت آمریکا در آستانه حملات تروریستی یازده سپتامبر در کنار پروژه اسلام‌هراسی که چندی پیش با مطرح کردن موضوع ساخت مسجدی برای مسلمانان در نیویورک آغاز کرد، هم‌اکنون تلاش جدیدی را آغاز کرده است تا این‌بار با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای به تحریک افکار عمومی بپردازد.

به دنبال این اقدام مقامات آمریکا، برخی از مقامات اروپایی و دیگر کشورهای غربی نیز به این تلاش ملحق شده و با واشنگتن در این زمینه هم صدا شدند.

طبیعی است که چنین اظهارنظرهایی خود به طور غیرمستقیم می‌تواند افراد دیگری را که از ماجرا آگاه نبودند، دعوت به اهانت به مقدسات اسلامی و مسلمانان کند.


+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ