سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
متفاوت ترین وبلاگ پارسی بلاگ
خوبم شما چی ! این وبلاگ جای کسایی که حداقل خدا رو برا خداییش قبول دارن
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 47
کل بازدید : 474721
کل یادداشتها ها : 932
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
خودکشی یکی از اغتشاشگران در اصفهان

یکی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر دانشگاه صنعتی اصفهان، پس از یک درگیری خانوادگی، اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش ایرنا یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به نام «محمدجواد-پ» اهل گیلانغرب کرمانشاه و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پتروشیمی با پرت کردن خود از پل عابر پیاده واقع دربلوار کشاورز اصفهان اقدام به خودکشی کرد.

گفته می شود وی یکی از عوامل اصلی درگیری ها و ناآرامی های خردادماه گذشته دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است.

شاهدان عینی اعلام کرده اند که نامبرده که به اتفاق پدرش در منزل یکی از بستگانشان در شهر اصفهان مهمان بوده اند، پس از درگیری و مشاجره با پدرش، در حالتی جنون آمیز به بالای پل عابر پیاده رفته و اقدام به خودکشی می کند.


  

خوش خیال! (گفت و شنود)

گفت: امسال تظاهرات روز قدس خیلی باشکوهتر از سال های گذشته بود.
گفتم: برای این که جنایات وحشیانه اسرائیل نه فقط فریاد اعتراض هر مسلمانی را به آسمان بلند می کند، بلکه هیچ آدم با وجدان و باشرفی نمی تواند در برابر این جنایات ساکت بنشیند.
گفت: پس چرا سایت ها و رسانه های طرفدار موسوی و خاتمی و کروبی به هوادارانشان سفارش کرده بودند که هرگز علیه اسرائیل شعار ندهند؟
گفتم: این توصیه را چند روز قبل، سایت وزارت خارجه اسرائیل به هواداران موسوی و خاتمی و کروبی گوشزد کرده بود.
گفت: ولی فقط تعداد اندکی به حمایت از سران فتنه آمده بودند، بقیه چه شدند؟!
گفتم: بقیه حالا فهمیده اند که پشت صحنه سران فتنه چه کسانی بوده اند و دیگر حاضر نشده اند که به فریب آنها تن بدهند.
گفت: با این وجود هنوز هم سران فتنه ادعا می کنند که شرایط سیاسی مطلوبی دارند!
گفتم: یارو از پشت بام یک ساختمان 20 طبقه پرت شده بود وقتی به طبقه سوم رسید با خودش گفت خب؛ خدا را شکر، تا اینجاش که به خیر گذشت!!


  

دم خروس از رادیو فردا بیرون زد! (خبر ویژه)

عضو هتاک و اخراجی انجمن قلم ایران، به بازتاب وسیع وارونه نویسی هایش در سایت های ضدانقلاب و رسانه های بیگانه بسنده نکرد و مستقیماً به مصاحبه با ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) پرداخت.
محمد-ن که حوادث پس از انتخابات را بهانه عقده گشایی های شخصی خود با نظام قرار داده، به بازی روی موج ارگان سازمان سیا هم تن داد تا این گمانه را به یقین نزدیک سازد که سیاه نویسی های وی بی ارتباط با پروژه تعریف شده دشمن نیست. نامبرده در توجیه مصاحبه با رادیو فردا گفت: «منی که الان با شما صحبت می کنم، در این سال ها نسبت به کسانی که با رسانه های فرامرزی ]![ صحبت می کردند حساسیت داشتم، و این را به عنوان یک نقطه ضعف برای این افراد می دیدم. ولی الان احساسم این است که ما برای برپایی آرمان های بسیار زیبا و شریف و عزیزی قیام کردیم، جنگیدیم، زحمت کشیدیم، عمرمان را صرف کردیم. اما متاسفانه این حادثه ای بود که می توانست پیش نیاید. و متاسفانه حرکت های غلطی که صورت گرفت منجر به این شد که برخی از عزیزان ما آسیب دیدند، از پا درآمدند، و خون های ناحق زیادی ریخته شد.»
احتمالا ارگان سازمان سیا جای پرداختن به این واقعیات تامل برانگیز نبود که چه کسانی روال قانونمند انتخابات و دموکراسی را به تشنجات خیابانی و حمله به مسجد و پایگاه بسیج و شهروندان بی گناه کشاندند؟ و چه کسانی با دروغ بافی و شایعه سازی سعی در اغوا و تهییج بخشی از افکار عمومی و ایجاد تشنج و خشونت کردند؟
محمد-ن در این گفت وگو ادعا کرد «همین الان که من با شما صحبت می کنم، جمعی از دوستان چه بسا بنده را تکفیر کنند و بگویند چرا با رادیو بیگانه صحبت کرده ام و چه بسا ]!؟[ جمعی از دوستانم با من همراهی کنند. این همان اتفاق نامبارکی است که در جامعه ما روی داده و شکاف بزرگی بین فرزندان انقلاب، با وجود پیشامدهای بعد از انتخابات ایجاد شده است(!) نامبرده توضیح نداده که اولا با وجود گشاده دستی رسانه های بیگانه و ضدانقلاب برای بازتاب هتاکی های وی علیه نظام اسلامی، وی به خاطر کدام نقطه ضعف یا وسوسه، تن به تولید مستقیم خوراک برای ارگان سازمان سیا داده و ثانیاً این انحطاط و ارتجاع شخصی را چرا باید به شکاف میان فرزند انقلاشب نسبت داد. یعنی فرزندان انقلاب دو دسته شده اند و دسته ای از آنها معتقدند باید به سازمان سیا و رسانه های ضدانقلاب پناه برد؟! و پای آمریکا رابه مملکت باز کرد؟!


  

دروغ سازی جدید آشوبگران

برخی از چهره های شناخته شده وابسته به جریان اصلاحات در برخی دانشگاه ها با جوسازی در این باره که «انقلاب فرهنگی دوم در راه است» قصد تحریک دانشجویان و تعطیل کردن ترم اول تحصیلی دانشگاه ها را دارند.

کیهان نوشت: بنابراطلاعات دریافتی این عده که به عنوان بازوهای اجرایی ضدانقلاب در پروژه به تعطیلی کشاندن دانشگاه ها عمل می کنند، در دروغی آشکار تاکید می کنند نظام قصد دارد با تعطیل کردن ترم اول دانشگاه ها دست به تصفیه گسترده اساتید زده و انقلاب فرهنگی دیگری راه بیندازد در حالی که نهادهای رسمی هیچ برنامه ای از این نوع را تایید نمی کنند.

برخی ناظران عقیده دارند آشوبگران شبه دانشگاهی که با محافل اصلاح طلب هم مرتبط بوده و اخیرا دیداری با میرحسین موسوی داشته اند، از این ترفندها برای همراه کردن دانشجویان با خود استفاده می کنند چرا که می دانند در شرایط عادی هیچ اقبالی به آنها در دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.


  
خشم سران فتنه از شعار مرگ بر اسرائیل!

تفرقه افکنان طرفدار موسوی از سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای ملت ایران در راهپیمایی روز قدس عصبانی و آشفته شدند.

کیهان نوشت:این عده که اغلب با صورت های نقاب زده در حاشیه راهپیمایی دیروز مردم تهران حضور پیدا کرده بودند در برخی نقاط تابلو نوشته های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از دست کودکان می ربودند و با خط زدن کلمات اسرائیل و آمریکا اسامی روسیه و چین را جایگزین آنها می کردند.

همچنین برخی از عوامل جریان تفرقه افکن برخلاف سیل خروشان ملت شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دادند. گفتنی است این شعار چند روز پیش از سوی سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان شعار روز قدس تفرقه افکنان طرفدار موسوی تجویز شده بود.


  
هک هزارسایت اسرائیلی توسط گروه آشیانه

گروه ایرانی" آشیانه" متشکل از جمعی از جوانان خلاق ایران از عصر پنج شنبه در آستانه روز جهانی قدس کار هک کردن سایتهای متعلق به رژیم صهیونیستی و انگلیس را آغاز کرد.

بهروز کمالیان مدیر گروه هکر آشیانه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: اعضای گروه ما از ساعت 16 عصر پنج شنبه کار هک کردن سایتهای یادشده را آغاز کرده و امیدوارند تا پایان روز جمعه بتوانند یک هزار سایت صهیونیستی و انگلیسی را مورد حمله قرار دهند.

گروه هکر آشیانه در حملات اینترنتی خود، ضمن حذف صفحات اینترنتی هدف، تصویری از ایران اسلامی،ملت مظلوم فلسطین و مسجد‌الاقصی را در آنها قرار می دهد و ضمن تبریک عید سعید فطر، متنی دو زبانه را به انگلیسی و فارسی در آن می نویسد.

در متن فارسی و انگلیسی جایگزین محتوای سایتهای هک شده، عبارت "میهن ما ایران است و آرمانمان رهایی فلسطین از چنگال شیطانی شما. جنگ ما با رژیم صهیونیستی است نه مردم اسرائیل. پس از همین بام، پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و فرا رسیدن روز قدس و عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان تبریک می گوییم" نوشته شده است.

کاربران فضای مجازی برای مشاهده لینک پایگاههای هک شده رژیم صهیونیستی می‌توانند به سایتwww.zone-h.org مراجعه کنند.

به گفته کمالیان، کار هک گروه آشیانه تا نیمه شب فردا ادامه می یابد و آدرسهای www.procustom.co.uk/ash.htm و یا http://www.mslib.huji.ac.il/ash.htm نمونه ای از کار این گروه را نشان می دهد.

گروه امنیتی آشیانه پیش از این نیز در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه 400 سایت این رژیم از جمله سایت موساد و ایهود باراک (وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس) را هک کرده بود.

کمالیان افزود: سایتهای دولتی رژیم صهیونیستی هدف اصلی گروه آشیانه قرار دارد و این کار ما به منظور محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از یک سو و از سوی دیگر، ابراز همدردی با ملت فلسطین و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر به تمامی مسلمین صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: هر زمانی که به نوعی حیثیت ایران با ابراز عقیده بی پایه از سوی فرد یا گروهی در فضای مجازی مورد سوال قرار می گیرد کار گروه آشیانه برای تغییر صفحه اول سایتها و افشای ماهیت پلید این گروهها و یا گردانندگان این سایتها آغاز می شود.

گروه آشیانه، سابقه هک سایتهای دانمارکی در زمان انتشار کاریکاتور موهن منتسب به پیامبر اکرم (ص)، سایتهای غربی را به دلیل جنگ خلیج فارس و سایتهای اسراییلی را بخاطر حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به اهالی مظلوم غزه را در پرونده خود دارد.


  
+ سلام


+ چه باحال هر وقت من هستم هیشکی نیست


+ چه خبرا؟


+ جاتون خالی تو کتابخانه داریم میدرسیم


+ دیروز یکی زنگ زده میگه شمارت با اسمت تو لیست شیطان پرستاست مگه میشه؟


+ بی بی سی به سیم آخر زد! تلویزیون دولتی انگلیس، برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی 22 بهمن، پخش 24 ساعته برنامه های خود را آغاز کرده است.




+ فراخوان کروبی 10 صبح فلکه دوم صادقیه




+ چقدر لاشی ها زیاد شدن امروز میخواستم حاله یکیشونو بگیرم دسبند سبز میبندند میرن مکان


+ همت و موج اندیشه و فرهنگ آشتی رفع امتیاز شد


+ نظرتون راجع به برنامه رو به فردا چیه؟






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ